کد خبر : 1690412 | 29 خرداد 1399 ساعت 18:51 | 58.4K بازدید | 3 دیدگاه

4 فوتبالیست برتر تاریخ فوتبال از نگاه رونالدو

رونالدو برزیلی ستاره سابق بارسا، اینتر و رئال، 4 فوتبالیست برتر تاریخ را معرفی کرد.

4 فوتبالیست برتر تاریخ فوتبال از نگاه رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره برزیلی پیراهن هر دو تیم رئال و بارسا را به تن کرد و در سال های 1997 و 2004 با پیراهن بارسا و سپس رئال، آقای گل لالیگا شد. او سابقه دو قهرمانی لالیگا و دو فتح توپ طلا را نیز در کارنامه دارد. رونالدو با تیم ملی برزیل هم دو بار قهرمانی جهان را تجربه کرد.

رونالدو اخیرا با خرید بخش اعظم سهام باشگاه وایادولید، مدیریت این باشگاه اسپانیایی را برعهده گرفته است. در دو فصل اخیر، رونالدو سعی بسیاری داشته تا در داخل و خارج از زمین، وایادولید را متحول کند.

 

 

1394802

 

 

او در مصاحبه با اسپانسر اصلی لالیگا و در پاسخ به سوالی در مورد بهترین فوتبالیست های تاریخ گفت:« من همیشه 4 نام را مدنظر دارم. پله، مارادونا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو. از نظر من اینها بهترین فوتبالیست های تاریخ هستند.»

 

 

1496276

 

 

رونالدو در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر بودجه رئال مادرید را داشت، کدام بازیکن را برای تیمش جذب می کرد، پاسخ داد:« کیلیان امباپه. او مرا به یاد خودم می اندازد. او یکی از کسانی است که به شیوه و سبک من فوتبال بازی می کند.»

 

مهاجم آینده دار فوتبال دنیا:« ارلینگ هالند ستاره بزرگی است. او هنوز جوان است و سال های خوبی پیش رو خواهد داشت و گل های زیادی هم خواهد زد. باید دید روند پیشرفت او به کجا خواهد رسید. مطمئنم که باشگاه های بزرگی مثل رئال او را زیر نظر دارند. هرچند رئال همین حالا هم مهاجمان خوبی مثل کریم بنزما را دارد.»

 

 

1500725

دیدگاه‌ها