کد خبر : 1690468 | 30 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آسنسیو: خیلی خوشحالم که بازی کردم و گل زدم

مارکو آسنسیو، بعد از نزدیک به یک سال دوری از میادین، در اولین بازی خود برای رئال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و خیلی زود موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

آسنسیو: خیلی خوشحالم که بازی کردم و گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو بعد از نزدیک به یک سال دوری از میادین به دلیل مصدومیت، دیشب در جریان پیروزی 3-0 شاگردان زیدان مقابل والنسیا بعد از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی خوش درخشید و خیلی زود توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. او بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران از موفقیتش در این بازی فوق‌العاده خوشحال به نظر می‌رسید.

 

1504171

 

آسنسیو به دلیل پاره شدن رباط صلیبی مدتی طولانی حاشیه‌نشین بود. او ولی دیشب زمانی که بالاخره با پیراهن سفیدرنگ رئال به عنوان یار تعویضی وارد میدان شود ثانیه‌هایی بعد از ورودش گلزنی کرد.

 

آسنسیو در پایان بازی گفت:" من خیلی دلم می‌خواست به ترکیب رئال برگردم. من ماه‌ها است که سخت در حال تلاش هستم. از اینکه امروز توانستم بازی کنم و برای پیروزی تیمم گل بزنم خیلی خوشحالم".

 

هافبک رئال مادرید در ادامه صحبت‌هایش گفت:" از گلی که زدم هم خیلی راضی هستم و هم به خاطرش هیجان‌زده هستم. چون پشت این موفقیت کلی کار و تلاش خوابیده".

 

 

دیدگاه‌ها