کد خبر : 1690477 | 30 خرداد 1399 ساعت 10:26 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

لبخند رئال مادرید با درخشش کریم و مارکو( عکس)

دو نشریه مارکا و آاس صفحه اصلی امروز خود را به پیروزی بامداد امروز رئال مادرید مقابل والنسیا اختصاص دادند.

لبخند رئال مادرید با درخشش کریم و مارکو( عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد امروز در چهارچوب یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و نهم لالیگا مقابل والنسیا قرار گرفت و با درخشش کریم بنزما و مارکو آسنسیو و با سه گل به پیروزی دست یافت. مهاجم فرانسوی در ادامه روند فوق العاده خود دو گل برای تیم زین الدین زیدان به ثمر رساند و آسنسیو نیز در اولین بازی اش بعد از مصدومیت موفق به گلزنی شد.

 

بسیاری معتقد هستند که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، مهاجم فرانسوی رئال یعنی کریم‌بنزما به رهبر خط حمله این تیم تبدیل شده و حالا فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا کرده است. آمار نیز همین موضوع را نشان می دهد چرا که بنزما فصل جاری رقابت‌های لالیگا آمار فوق‌العاده 16 گل و 6 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

از طرف دیگر ستاره اسپانیایی رئال یعنی مارکو آسنسیو در مسابقات پیش فصل با یک مصدومیت بسیار شدید روبرو شد و به نظر نمی رسید که در فصل جاری فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کند اما وقفه ایجاد شده در رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، به او کمک کرد تا ریکاوری خود را پشت سر بگذارد و برای ادامه فصل آماده شود.

 

حالا این دو بازیکن در بازی دیشب مقابل والنسیا درخشش ویژه ای داشتند و زمینه ساز برد قاطع کهکشانی ها شدند؛ موضوعی که باعث شده دو روزنامه مادریدی مارکا و آاس صفحه اصلی امروز خود را به پیروزی رئال و درخشش آنها اختصاص دهند.

 

مارکا؛ ستاره ها به این شیوه برمی گردند

 

 

1504182

 

 

آاس؛ رئال مادرید لبخند می زند

 

 

1504183

دیدگاه‌ها