کد خبر : 1690486 | 30 خرداد 1399 ساعت 11:11 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا بیرانوند در انتظار مسیر خروج

گلر ملی‌پوش پرسپولیس امیدوار است هر چه زودتر مشکل مربوط به حضورش در بلژیک برطرف شود و او رویای لژیونر شدنش را دنبال کند.

علیرضا بیرانوند در انتظار مسیر خروج

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که طی سالیان اخیر همواره با شایعاتی مربوط به حضورش در فوتبال اروپا مواجه بود، در نهایت در شرایطی این فصل توانسته راهی لیگ بلژیک شود که همچنان برخی نسبت به این انتقال تردید داشتند. خصوصا در روزهای ابتدایی نهایی شدن این انتقال که هیچ اثری از آن در سایت باشگاه انتورپ نیز وجود نداشت.

 

با این حال بیرانوند با توجه به قراردادش با این باشگاه در شرایطی هفته گذشته عزم حضور در بلژیک را داشت بنا به ادعای وکیلش با عدم همکاری مسیر پروازی انتخابی‌اش (هلند) برای حضور در بلژیک ناکام ماند.

 

1504194

 

نکته جالب توجه هدبند علیرضا بیرانوند است که علیرغم قراردادی که ابتدای فصل مدعی بود با پوما به امضا رسانده، با برند نایکی است و مسلما این رفتار او در صورتی که در فوتبال حرفه‌ای اروپا دنبال شود، می‌تواند تبعات سخت و جرایم سنگینی را به همراه داشته باشد.

 

اکنون باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به انتورپ و توضیح اینباره، اعلام کرده به زودی مقدمات این سفر را مهیا خواهد کرد. بیرانوند که باید برای تست پزشکی راهی بلژیک شود، امیدوار بود با همکاری صورت گرفته بتواند شانس حضور در دیدار فینال جام حذفی مقابل کلوب بروژ را نیز به دست بیاورد که اکنون با توجه به تاخیر صورت گرفته و جذب یک گلر فرانسوی شانس او کم و کمتر شده است.

 


اکنون بیرانوند با قبول این موضوع و برای حفظ آمادگی‌اش در تمرینات پرسپولیس حضوری فعال دارد و در انتظار مشخص شدن مسیر جدایی و حضورش در لیگ بلژیک است.

دیدگاه‌ها