کد خبر : 1690496 | 30 خرداد 1399 ساعت 11:55 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان کار یوری ماتیاس در تبریز

رسمی؛ مدافع برزیلی از تراکتور جدا شد

جفرسون یوری ماتیاس مدافع برزیلی تیم تراکتور رسما از این تیم جدا شد.

رسمی؛ مدافع برزیلی از تراکتور جدا شد

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور سرانجام پس از دو ماه تایید کرد که مدافع برزیلی بازیکن این تیم نیست و جدا شده است. خبر پایان کار یوری در تراکتور روز ۲۶ فروردین در ورزش سه منتشر شد که با واکنش تند مدیران تراکتور همراه بود و آن ها تاکید کردند که یوری در این تیم خواهد ماند.

 

سهرابی مدیرعامل تراکتور در این باره گفته بود: این بازیکن به دلیل اتفاقات پیش آمده از ما مرخصی می خواست که ما هم با توجه به تعطیلی لیگ با آن موافقت کردیم. قرار است با شروع تمرینات هم به ایران برگردد.

 

این در حالی است که جفرسون قرارداد یک و نیم ساله با تراکتور داشت اما با تعطیلی موقت لیگ ایران، قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و به برزیل رفت. او در تبریز دو بازی انجام داده بود و عملکردش مورد رضایت طرفداران نیز بود.

 

 

1474594

 

 

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در همان مقطع گفته بود: «او درخواست جدایی داشت که با مخالفت کادرفنی همراه شد». در واقع ساکت الهامی به تداوم حضور وی علاقه داشته است.

 

این در حالی است که تراکتور تنها ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده را به عنوان مدافع میانی تخصصی در ترکیب دارد و همین موضوع کار را برای ۹ بازی لیگ نوزدهم و دو دیدار جام حذفی سخت و سخت تر خواهد کرد.

 

باشگاه تراکتور در خبر پایان همکاری با یوری نوشت: نظر به عدم امکان حضور جفرسون یوری در تمرینات تیم به دلیل محدودیت‌های جهانی شیوع ویروس کرونا، باشگاه تراکتور با توجه به بندی از قرارداد فی مابین، طی توافقی دو طرفه به همکاری با این بازیکن را پایان داد.

 

جفرسون دهمین خارجی تراکتور در دو فصل اخیر بود که حالا کارش با این تیم به پایان رسیده و احتمالا برای لیگ بیستم یک مدافع جدید خارجی جای وی را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها