کد خبر : 1690503 | 30 خرداد 1399 ساعت 12:55 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلایورت: رم باید اسمالینگ و میختاریان را بخرد

جاستین کلایورت، وینگر هلندی آ اس رم می‌گوید امیدوار است اسمالینگ و میختاریان، دو ستاره قرضی این تیم در اولیمپیکو ماندگار شوند.

کلایورت: رم باید اسمالینگ و میختاریان را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، جاستین کلایورت، ستاره هلندی باشگاه آ اس رم، می‌گوید دو بازیکن قرضی این فصل رم، کریس اسمالینگ و هنریک میختاریان، نقش مهمی در عملکرد رمی‌ها داشته‌اند و او امیدوار است شاهد ماندگار شدن آنها و دائمی شدن قراردادشان باشد.

 

1504213

 

اسمالینگ که مدافع منچستریونایتد است تابستان گذشته با قراردادی قرضی به رم پیوست. سه روز بعد باشگاه آرسنال هم به بازیکنش میختاریان اجازه داد با شرایطی مشابه به رم ملحق شود. هم اسمالینگ و هم میختاریان که در انگلیس با بی‌مهری مربیان‌شان روبرو بودند در ایتالیا به مهم‌ترین ستاره‌های تیم رم تبدیل شده‌اند. 

 

کلایورت، وینگر هلندی رم می‌گوید بی‌صبرانه مشتاق است تا باشگاه رم قرارداد این دو ستاره را دائمی کند تا او بتواند از فرصت بازی در کنار دو فوتبالیستی که از آنها به عنوان فوتبالیست‌هایی در کلاس جهانی یاد کرده استفاده کند.

 

1504214

 

کلایورت در این باره گفت:" آنها خیلی خوب در تیم جا افتاده‌اند. حتما دیدید که کریس اسمالینگ چقدر سریع در رم ستاره شد. واقعا فوق‌العاده است. کریس یک جنجگوی واقعی و مدافعی بی‌نظیر است. میختاریان هم در تیم ما ارزش خودش را ثابت کرده. او هم گل می‌زند، هم پاس گل می‌دهد و هم برای تیم ما مهره مهمی است. هنریک تجربه‌اش را به تیم منتقل می‌کند و به خصوص من از تجربه او خیلی استفاده می‌کنم".

 

 

 

دیدگاه‌ها