کد خبر : 1690504 | 30 خرداد 1399 ساعت 12:41 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

انگولو کانته؛ قربانی حضور ستاره های جدید در چلسی؟

بر اساس ادعای تایمز باشگاه چلسی قصد دارد برای تامین بودجه نقل و انتقالاتی هافبک فرانسوی خود یعنی انگولو کانته را به فروش برساند.

انگولو کانته؛ قربانی حضور ستاره های جدید در چلسی؟

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته 20 بازی از 42 دیدار چلسی در این فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، زانو و مچ پا از دست داده است؛ موضوعی که باعث شده متئو کوواچیچ و جورجینیو در غیاب او همکاری خوبی در میانه زمین تیم لندنی با یکدیگر داشته باشند.

 

 

1502373

 

 

اگرچه هافبک فرانسوی اخیراً به تمرینات چلسی بازگشته اما طی هفته‌های گذشته صحبت های زیادی درباره جدایی احتمالی او از جمع آبی‌های لندن شنیده شده است. از طرفی باشگاه چلسی در نقل و انتقالات بسیار فعال ظاهر شده و تا به این جا حضور حکیم زیاش و تیمو ورنر در استمفوردبریج قطعی شده است.

 

بر اساس ادعای نشریه تایمز انگلیس اما خرید زیاش و ورنر پایان کار چلسی در نقل و انتقالات نخواهد بود و‌ فرانک لمپارد قصد دارد یک یا دو بازیکن دیگر را برای تقویت تیمش جذب کند. با این وجود چلسی برای این کار به بودجه زیادی احتیاج دارد و باید برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند.‌ در همین رابطه نیز تایمز مدعی شده که انگولو کانته در لیست فروش چلسی قرار گرفته و به احتمال فراوان در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها