کد خبر : 1690523 | 30 خرداد 1399 ساعت 14:20 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رکوردشکنی تاریخی رئال مادرید در لالیگا

با گلی که مارکو آسنسیو شب گذشته وارد دروازه والنسیا کرد، یک رکورد جدید در تاریخ لالیگا به ثبت رسید.

رکوردشکنی تاریخی رئال مادرید در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید شب گذشته توانست با سه گل بر والنسیا پیروز شود و خود را به دو امتیازی بارسا در صدر لالیگا برساند. در این بازی رئال یک نیمه را بدون گل به رختکن رفت ولی در نیمه دوم، کریم بنزما دبل کرد و مارکو آسنسیو هم که پس از 330 روز به میادین برگشته بود، در اولین لمس توپش روی پاس فرلاند مندی توانست گلزنی کند.

 

 

1504240

 

 

به این ترتیب حالا 20 بازیکن مختلف رئال توانسته اند فصل جاری در لالیگا گلزنی کنند که در تاریخ این رقابت ها بی سابقه است. 

از 25 بازیکن حاضر در رئال مادرید، به غیر از دروازه بان ها که احتمال گلزنی شان بسیار اندک است، تنها سه بازیکن هستند که هنوز در لالیگا موفق به گلزنی نشده اند: فرلاند مندی، براهیم دیاز و ادر میلیتائو

میلیتائو که تابستان گذشته به رئال پیوست، ذخیره سرخیو راموس و رافا واران است و تاکنون 662 دقیقه در لالیگا به میدان رفته و هنوز شانس گلزنی به دست نیاورده است.

 

 

1479045

 

 

فرلامند مندی مدفاع چپ فرانسوی رئال، رقیب مارسلو در جاح چپ است و توانسته رضایت کادر فنی و هوادران را جلب کند اما او هم هنوز نتوانسته گلزنی کند. براهیم دیاز بازیکن جوان رئال که زمستان گذشته از سیتی جذب شد نیز تنها 23 دقیقه در لالیگا بازی کرده اما در کوپا دل ری توانست دروازه سالامانکا را باز کند. اگر زیدان به او در لالیگا فرصت بیشتری بدهد، شاید بتواند به فهرست گلزنان رئال اضافه شود.

 

گلزنان رئال در لالیگا 20-2019

 

کریم بنزما: 16 گل

سرخیو راموس: 6 گل

تونی کروس: 4 گل

مودریچ و کاسیمیرو: 3 گل

وینیسیوس، رودریگو، لوکاس، یوویچ، والورده، واران و گرت بیل: 2 گل

دنی کارواخال، ادن هازارد، مارکو آسنسیو، ناچو، مارسلو، ایسکو، خامس و ماریانو: 1 گل

 

دیدگاه‌ها