کد خبر : 1690547 | 30 خرداد 1399 ساعت 17:30 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید گواردیولا؛ جدایی قطعی سانه از سیتی

لروی سانه بال آلمانی 24 ساله منچسترسیتی از این باشگاه جدا خواهد شد.

با تایید گواردیولا؛ جدایی قطعی سانه از سیتی

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه یکی از مهم ترین اهداف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ محسوب می شود و باشگاه پرافتخار آلمانی تابستان سال گذشته نیز تا آستانه جذب او پیش رفت، اما در نهایت مصدومیت رباط صلیبی لروی سانه مانع از رخ دادن این انتقال شد ولی به نظر می رسد بایرن یک بار دیگر برای جذب او اقدام کرده است.

 

 

1496731

 

 

چندی پیش اسکای اسپورتس مدعی شد دور جدید مذاکرات بین بایرن و منچسترسیتی برای انتقال لروی سانه به آلمان انجام شده است. مدیران سیتی در این جلسه تاکید کردند تنها در صورت حاضر به فروش لروی سانه می شوند که بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر آنها را پرداخت کند. باشگاه انگلیسی 70 میلیون یورو برای فروش این بازیکن آلمانی می خواهد، در حالیکه بایرن رقم 40 میلیون یورو را پیشنهاد کرده است.

 

 

1484095

 

 

 در بحبوحه شایعات پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری امروز خود تایید کرد که لروی سانه قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از سیتی جدا می شود. قرارداد سانه تا 2021 اعتبار دارد و از زمانی که مصدوم شد، دیگر برای سیتی به میدان نرفته است.

 

پپ گواردیولا در مورد سانه به خبرنگاران گفت:« لروی سانه می خواهد راهی تیمی دیگر شود ولی نمی دانم او امسال از جمع ما جدا می شود یا تابستان بعد یعنی زمانی که قراردادش به اتمام می رسد.»

 

دیدگاه‌ها