کد خبر : 1690881 | 01 تیر 1399 ساعت 16:15 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

در یک مصاحبه تلویزیونی:

پاسخ کان به زمان نهایی شدن انتقال سانه به بایرن

اسطوره بایرن و عضو هیئت مدیره باشگاه حاضر نشد در مورد تاریخ دقیق نهایی شسدن انتقال لروی سانه به جمع قرمزپوشان باواریا اظهارنظر کند.

پاسخ کان به زمان نهایی شدن انتقال سانه به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای تمدید قرارداد لروی سانه، وینگر 23 ساله و آلمانی هنوز به توافق نرسیده و به همین دلیل بسیاری معتقدند این بازیکن تند و تیز در تابستان امسال راهی بایرن مونیخ خواهد شد. بایرن تابستان سال قبل نیز تا آستانه جذب لروی سانه پیش رفت، اما یک مصدومیت نابهنگام مانع رخ دادن این اتفاق شد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری روز جمعه خود تایید کرد که سانه قصد جدایی از سیتی را دارد ولی مشخص نیست همین تابستان می رود یا با پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم موردنظرش خواهد شد.

 

 

1496731

 

 

اولیور کان عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ و از اسطوره های باشگاه، شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به سوال مجری که پرسیده بود زمان دقیق پیوستن لروی سانه به بایرن مشخص شده است یا خیر، با خنده گفت:« الان در وضعیتی قرار داریم که باید بسیار بسیار مراقب باشیم به خصوص از لحاظ اقتصادی و فعالیت در بازار نقل و انتقالات.»

 

مجری در ادامه پرسید که یعنی در حال مذاکره با سیتی برای کاهش قیمت سانه هستید که کان پاسخ داد:« خیر. سانه هنوز یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و این یعنی هر مذاکره ای باید با خود باشگاه باشد. وقتی بازیکنی تحت قرارداد با باشگاهی دیگر است، درست نیست که در مورد او صحبت کنیم.»

 

 

1504631

 

 

مجری برنامه در مورد وخیم شدن شرایط اقتصادی باشگاه های آلمانی پس از شیوع کرونا صحبت هایی را مطرح کرد و به کان گفت که بایرن با ساختار اقتصادی قوی حاضر است در زمینه حق پخش تلوزیونی بذل و بخشش کرده و اجازه دهد باشگاه های کوچک تر و حتی رقبایش در بوندسلیگا حق پخش بیشتری دریافت کنند؟

کان پاسخ داد:« الان نمی توان در این مورد پاسخ دقیقی داد. همانطور که نمی توان وعده داد که فصل بعد با قدرت واقعی مان برابر حریفان قرار نخواهیم گرفت چون باشگاه ها از لحاظ اقتصادی ضرر کرده اند. البته که بایرن هم دوست دارد بوندسلیگا در بالاترین سطح باشد و رقابتی جدی برای قهرمانی وجود داشته باشد.»

 

 

1503716

 

 

مجری در ادامه گفت، این یعنی پاسخ منفی شما که کان پاسخ داد:« خیر، خیر خیر، خیر. اصلا چنین قصدی نداشتم. بایرن در همین دوران قرنطینه ثابت کرد که آماده کمک به فوتبال آلمان است و در گذشته نیز شده است که به تیم های دیگر و حتی رقبای مان کمک کرده باشیم. از الان دشوار بتوان گفت که کرونا باعث ضعیف تر شدن بوندسلیگا خواهد شد یا خیر.

اینکه ما هشت سال است قهرمان می شویم، نشانه قدرت ماست و ما مسئول ضعیف تر بودن رقبا در نبرد قهرمانی نیستیم. این مساله را لطفا به بایرن مربوط نکنید.»

 

 

دیدگاه‌ها