کد خبر : 1690609 | 31 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: سویا می‌توانست بارسا را شکست دهد

خولن لوپتگی سرمربی سویا بعد از تساوی تیمش مقابل بارسلونا بازیکنان سویا را تحسین کرد و گفت نمایش آنها جنگجویانه و منظم بوده است.

لوپتگی: سویا می‌توانست بارسا را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، سویا دیروز در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بارسلونا رفت و در هفته سی‌ام لالیگا موفق شد صدرنشین این لیگ را با تساوی بدون گل متوقف کند. این تساوی برای بارسلونا بسیار ناراحت‌کننده بود چون به حریف سرسختش رئال فرصت داد در بازی بعدی خود با کسب یک پیروزی به صدر جدول آمده و از نظر امتیازی به بارسا برسد.

 

شاگردان لوپتگی حالا با 52 امتیاز در رتبه سوم جدول لالیگا قرار دارند هر چند اگر تیم چهارم جدول، اتلتیکو در بازی بعدی‌اش به پیروزی برسد از نظر امتیازی به آنها خواهد رسید.

 

1504346

 

لوپتگی در پایان بازی گفت:" هر نتیجه‌ای که برای ما امتیاز داشته باشد مثبت است. چه تساوی در بازی قبلی و چه تساوی در این بازی. ما اوایل بدتر بودیم و به مرور بهتر شدیم. ولی تیم ما رویهم‌رفته جنگجویانه و منظم کار کرد. ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم و در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم".

 

سرمربی سویا در بخش دیگر ی از صحبت‌هایش گفت:" بارسلونا حریفش را مجبور می‌کند با موقعیت‌های خاصی روبرو شود. در نیمه اول مقابله با این موقعیت‌ها برای ما دشوار بود. ولی در نیمه دوم آنقدر بهتر شده بودیم که فرصت‌های ایده‌آلی برای پیروزی در مسابقه داشتیم".

 

 

دیدگاه‌ها