کد خبر : 1690598 | 31 خرداد 1399 ساعت 02:30 | 40.9K بازدید | 2 دیدگاه

سویا 0-0 بارسلونا: هدیه بزرگ لوپتگی به رئالی‌ها

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل سویا با تساوی 0-0 متوقف شد تا اکنون رئال این فرصت را داشته باشد تا با پیروزی مقابل سوسیداد، با این تیم هم امتیاز شود.

سویا 0-0 بارسلونا: هدیه بزرگ لوپتگی به رئالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه سانچس پیسخوان برگزار شد، بارسا در هر دو نیمه موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، روی پاس نلسون سمدو، این لوئیس سوارز بود که صاحب موقعیت شد اما شوت او از زاویه ای نه چندان مناسب را واچلیک به راحتی مهار کرد. برتری بارسا ادامه داشت اما این بازیکنان سویا بودند که در دقیقه 13 صاحب موقعیت شدند؛ هرچند ضربه خطرناک کُنده راهی به چهارچوب دروازه تراشتگن پیدا نکرد.

بازی با حملات بارسا دنبال شد و در دقیقه 22، خطای منیر روی مسی، یک ضربه آزاد در موقعیتی مناسب نصیب آبی و اناری ها کرد اما ضربه ستاره آرژانتینی را کُنده با جاگیری مناسب، با ضربه سر به بیرون فرستاد. دو دقیقه بعد بار دیگر بارسا صاحب یک ضربه آزاد دیگر شد اما این بار هم ضربه مسی نتوانست واچلیک را مغلوب کند.

بازی با برتری بارسا دنبال شد اما بازیکنان تیم تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقایق پایانی نیمه اول، بازی تا اندازه ای متعادل شد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

 

1504335

 

نیمه دوم هم با برتری بارسا آغاز شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در مقابل، این سویا بود که در دقیقه 56 تا آستانه زدن گل اول بازی پیش رفت اما واکنش خوب تراشتگن، مانع از گلزنی اوکامپوس شد.

یک دقیقه بعد، بار دیگر سویا صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما منیر هم نتوانست تراشتگن را مغلوب کند و بازی همچنان بدون گل باقی ماند.

در ادامه بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند اما باز هم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند تا اینکه در دقیقه 74، مسی بار دیگر روی یک ضربه آزاد، تا آستانه باز کردن دروازه سویا پیش رفت اما واچلیک به کمک تیر دروازه، اجازه گلزنی به ستاره آرژانتینی نداد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 83، این اوکامپوس بود که روی اشتباه سمدو، می توانست گلزنی کند اما ضربه او از قدرت لازم برخورد نبود و تراشتگن توپ را مهار کرد.

در دقیقه 88، پاس خوب آلبا، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این ستاره اروگوئه ای هم راهی به چهارچوپ دروازه سویا پیدا نکرد.

در وقت های اضافه بازی، چیزی نمانده بود که رگیلون گل پیروزی بخش سویا را به ثمر برساند اما ضربه او از داخل محوطه جریمه هم نتوانست تراشتگن را مغلوب کند و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها