کد خبر : 1690720 | 31 خرداد 1399 ساعت 18:45 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت باشگاه

نیمار: می خواهم تاریخ PSG را عوض کنم

نیمار بی تاب بازگشت به زمین فوتبال و البته رسیدن یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است.

نیمار: می خواهم تاریخ PSG را عوض کنم

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های فرانسوی هفته گذشته خبر از بازگشت نیمار به پاریس دادند. فوق ستاره برزیلی بدون مشکل به فرانسه برگشت و راهی تعطیلات در سنت تروپز شد. از دو روز دیگر و با شروع مجدد تمرینات پی اس جی، او بار دیگر به کمپ تمرینی تیمش بازخواهد گشت تا خود را برای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهیا کند. 

 

 

1502767

 

 

این مرحله قرار است به صورت تک بازی و در لیسبون پرتغال برگزار شود که بهترین فرصت برای پی اس جی خواهد بود تا برای اولین بار در تاریخش به نیمه نهایی برسد. پاریسی ها می توانند با سه پیروزی، عنوان قهرمانی را کسب کنند که رویای سران قطری این باشگاه و البته نیمار است.

 

ریکاردو روسا مربی بدنساز نیمار، آمادگی بدنی او در بازگشت از قرنطینه را عالی توصیف کرد. او به وبسایت پی اس جی گفت:« فداکاری، تعهد و تلاش نیمار در دوران قرنطینه باعث شده تا او در بهترین فرم بدنی، آماده بازگشت به تمرینات باشد.»

 

 

1504189

 

 

نیمار نیز در مصاحبه با وبسایت پاری سن ژرمن از انگیزه بالایش برای اهداف پیش رو خبر داد:« این مقطع غیرعادی بود ولی تمرکز اصلی من این بود که سلامتی بدنی و ذهنی خودم را حفظ کنم. حالا آماده و هیجان زده برای بازگشت هستم و بیش از هر چیزی به لیگ قهرمانان فکر می کنم.

ما مجموعه ای قدرتمند هستیم و می خواهیم با جدیت و انگیزه بالا به نیمه نهایی صعود کرده و تاریخ را عوض کنیم. دلم برای بازگشت به زمین فوتبال تنگ شده و بی تاب حس جو مسابقه هستم. اگر خدا بخواهد، قصد تاریخ سازی در پی اس جی را دارم.»

 

 

دیدگاه‌ها