کد خبر : 1690814 | 01 تیر 1399 ساعت 10:42 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: بالوتلی دارد استعدادش را دور می‌ریزد

روبرتو مانچینی می‌گوید ماریو بالوتلی در حال دور ریختن استعدادش است. مانچینی می‌گوید امیدوار است ستاره ایتالیایی یک رو قدر استعداد خدادادی‌اش را بداند.

مانچینی: بالوتلی دارد استعدادش را دور می‌ریزد

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید ماریو بالوتلی ستاره جنجالی فوتبال ایتالیا در حال دور ریختن استعدادش است. با اینحال مانچینی می‌گوید بالوتلی هنوز برای جبران فرصت دارد و او امیدوار است ستاره جنجالی قدر استعداد ذاتی‌اش را بداند.

 

1504561

 

بالوتلی که این فصل را در تیم شهر زادگاهش برشا بازی می‌کرد و با پیراهن این تیم در سری آ به میدان می‌رفت به دلیل بی‌انضباطی و درگیری‌های متوالی با کادر فنی در آستانه ترک این باشگاه قرار دارد. ستاره‌ 29ساله‌ای که سابقه بازی در تیمهای بزرگی مثل لیورپول و منچسترسیتی را دارد. آخرین بازی ملی بالوتلی برای تیم ملی ایتالیا هم به سال 2018 برمی‌گرد.

 

مانچینی که همچنان از هواداران سبک فوتبال بالوتلی است در گفتگو با تلویزیون رای درباره او گفت:" فارغ از همه کارهایی که بالوتلی کرده من به او علاقه دارم. وقتی بالوتلی خیلی جوان بود من مربی او بودم. او زیر نظر من بازی می‌کرد و سالها یک فوتبالیست استثنایی بود. امیدوارم ماریو کاری کند و این شرایط را تغییر دهد. چرا که او حالا 30ساله است و در اوج پختگی فوتبالی قرار دارد".

 

1504559

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت:" امیدوارم ماریو یک روز بیدار شود و بفهمد که دارد استعدادش را دور می‌ریزد. بالوتلی پسر بی‌نظیری است، مهربان و مودب. من بارها برایش توضیح داده‌ام که دارد استعدادش را هدر می‌دهد چون او پتانسیل عظیمی دارد".

 

 

                               ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دیدگاه‌ها