کد خبر : 1690822 | 01 تیر 1399 ساعت 11:10 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد

خرید ورنر و زیاش، نشانه روند جدید در چلسی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید خرید ستاره‌هایی مثل تیمو ورنر و حکیم زیاش نشان‌دهنده تعهد مالک باشگاه، آبراموویچ، به موفقیت چلسی و کسب جام‌های قهرمانی است.

خرید ورنر و زیاش، نشانه روند جدید در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی با تمجید از مالک این باشگاه، رومن آبراموویچ، می‌گوید خرید دو ستاره جدید برای این تیم، تیمو ورنر و حکیم زیاش، نشان دهنده تعهد او نسبت به موفقیت آبی‌های لندن بوده و این فرصت را در اختیار او و تیمش قرار می‌دهد تا بار دیگر برای فتح جامهای قهرمانی تلاش کنند.

 

1504572

 

چلسی که در اولین فصل حضور فرانک لمپارد به عنوان سرمربی نتوانسته بود بازیکنی بخرد حالا قصد دارد برای بازگشت به سطح اول رقابت در لیگ برتر و به چالش کشیدن  لیورپول و منچسترسیتی از این پنجره نقل و انتقالات حداکثر استفاده را ببرد. خرید حکیم زیاش و تیمو ورنر به عنوان اولین قدمها در این راه تفسیر شده است.

 

فرانک لمپارد در این باره گفت:" من اخیرا با آقای آبراموویچ صحبت نکرده‌ام. ولی با مارینا و پتر چک صحبتهای زیادی داشتیم. من مالک باشگاه را تا حد زیادی می‌شناسم و می‌فهمم که برای این باشگاه چه می‌خواهد. من در باشگاه او بازی کرده‌ام. هدف من برای چلسی با هدف او یکی است. او بارها نشان داده که به این باشگاه تعهد دارد. کارهایی که ما اخیرا انجام داده‌ایم در فصل آینده باعث ادامه حرکت رو به جلوی ما خواهد بود".

 

1504574

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" رویهم‌رفته معتقدم که باید نگاه خیلی مثبتی داشته باشیم. اینجا باشگاه فوتبال چلسی است و ما به دنبال از بین بردن فاصله با تیمهایی هستیم که در حال حاضر صدر جدول را قرق کرده‌اند. به نظرم خرید تیمو ورنر و حکیم زیاش به خوبی نشان دادند که هدف چیست. ما در ادامه سعی داریم در زمینه‌های دیگر هم به حرکت رو به جلو ادامه دهیم".

 

 

دیدگاه‌ها