کد خبر : 1690885 | 01 تیر 1399 ساعت 16:50 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پزشک سابق چلسی:

درگیری با مورینیو باعث خاموشی من نشد

اوا کارنیرو پزشک سابق چلسی می گوید درگیری با مورینیو و اخراج از باشگاه روی او تاثیر منفی گذاشت ولی نتوانست به طور کامل باعث خاموشی او شود.

درگیری با مورینیو باعث خاموشی من نشد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین فصل حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت چلسی(16-2015)، بین او و پزشک زن باشگاه درگیری پیش آمد که در نهایت منجر به اخراج کارنیرو و آغاز حواشی بزرگی برای آقای خاص شد.

 

 

1504636

 

 

کارنیرو بعد از اینکه در جریان دیدار چلسی مقابل سوانزی به سرعت برای درمان ادن هازارد به زمین مسابقه دوید، از سوی مورینیو، "بی تجربه" قلمداد شد. این حرکت او باعث شد تا چلسی برای مدتی کوتاه 9 نفره بازی کند چرا که قبل از آن، آبی ها تیبو کورتوا را نیز از دست داده بودند. 

او در واکنش گفت که تنها در حال انجام وظیفه اش بوده ولی شش هفته بعد و بالا گرفتن اختلاف نظر با مورینیو، از چلسی خراج شد. او در نهایت ترجیح داد دیگر در فوتبال فعالیتی نداشته باشد.  اخراج کارنیرو از چلسی باعث شد تا این باشگاه مدت ها در حاشیه قرار داشته باشد.

شکایت کارنیرو از چلسی باعث شد تا این باشگاه رسما عذرخواهی کرده و به وی غرامت بدهد.

 

 

1504633

 

 

کارنیرو که  چندین سال است در فوتبال فعالیت ندارد، در جدیدترین مصاحبه خود خواهان تغییر فرهنگ فوتبال به خصوص در نگاه به افراد تیم پزشکی شد:« بهترین روزهای زندگی ام را پشت سر می گذاشتم و غیرممکن است اگر بگویم که آن اتفاق، روی من تاثیر منفی نگذاشت اما در نهایت باعث خاموشی من نشد.

البته باید بگویم که به استراحت نیز نیاز داشتم و اینکه دوباره بتوانم از کارم به عنوان یک دکتر لذت ببرم؛ بدون اینکه در کانون توجهات باشم.

آن روزها در تمام رسانه ها اسم من بود و همه از من حرف می زدند. هر جای دنیا می رفتی، صحبت از درگیری من و مورینیو بود. برخی معتقد بودند حق با مورینیو است در حالی که من تنها در حال انجام وظیفه ام بودم. در آن زمان سکوت برخی دوستان بیش از حرف دشمنان، باعث آزارم شد.»

 

 

1504634

 

 

کارنیرو ادامه داد:« در فوتبال هم مثل مسائلی چون نژادپرستی و کودک آزاری و .... نیاز به تغییر فرهنگ است. باید به تیم پزشکی احترام بیشتری گذاشته شود. به عنوان اولین زنی که مسئول تیم پزشکی یک تیم درجه یک انگلیسی شده بود، روی ابرها سیر می کردم. بزرگترین چالش زندگی ام بود ولی همان زمان نگاه های عاقل اندر سفیه مردانه ای وجود داشت که به من می گفتند این کار را انجام بدهد یا نده چون کسی تو را جدی نمی گیرد. شعارهای جنسیتی و جوک های هواداران تیم مقابل نیز همیشه وجود داشت؛ در حالی که من در چلسی تمام انرژی و توانم را گذاشتم.»

 

 

دیدگاه‌ها