کد خبر : 1691055 | 02 تیر 1399 ساعت 10:09 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور سرمربی، بازیکنان خارجی و آماده نبودن ورزشگاه

چالش های رقیب استقلال برای آغاز تمرینات

بازیکنان تیم الاهلی عربستان رقیب استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بعد از انجام تست های پزشکی در انتظار آغاز تمرینات این تیم هستند.

 چالش های رقیب استقلال برای آغاز تمرینات

به گزارش" ورزش سه" الاهلی عربستان به خاطر مشکلات حاصل از شیوع ویروس کرونا با چالش هایی برای آغاز مجدد تمریناتش مواجه شده است. طی دوروز گذشته دو پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه در رابطه با سازو کار ادامه فعالیت تیم مطرح شده است. اولین راهکار این است که تمرینات بعد از پاسخ موفقیت آمیز تست های پزشکی با حضور بازیکنان داخلی و البته عمرالسوما مهاجم سوریه ای که در جده حضور دارد برگزار شود. تمرینات با حضور این نفرات می تواند زیرنظر دستیار ولادان میلوجویچ انجام شود.


اما راهکار دوم این است که با توجه به آماده نبودن ورزشگاه اصلی باشگاه که در حال آماده سازی است تمرینات تا زمان بازگشت سرمربی صرب و بازیکنان خارجی به تاخیر بیفتد.


باشگاه الاهلی طی روزهای اخیر  همه بازیکنان خارجی به بازگشت به عربستان فراخوانده است. یوسف بلایلی هافبک الجزایری، الویس ساریچ هافبک بوسنیایی، مارکو مارین بازیساز آلمانی، جیانینی مهاجم اهل کیپ ورده و جوزف دسوزا و لوکاس لیما دو بازیکن برزیلی ، حضورشان در جده برای این باشگاه حائز اهمیت است.

دیدگاه‌ها