کد خبر : 1691062 | 02 تیر 1399 ساعت 10:40 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

ماروتا: به ماندن لائوتارو در اینتر خیلی خوشبینم

رئیس باشگاه اینترمیلان، ابراز علاقه بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز را تایید کرد ولی گفت امیدوار است ستاره آرژانتینی در اینتر ماندگار شود.

ماروتا: به ماندن لائوتارو در اینتر خیلی خوشبینم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی ارشد باشگاه اینترمیلان تایید کرد که بارسلونا به جذب لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی این تیم علاقه دارد. او اما اظهار امیدواری کرد که لائوتارو در سن‌سیرو ماندگار شود و به پوشیدن پیراهن اینتر ادامه دهد.

 

1504823

 

لائوتارو در فصل جاری برای اینتر درخشان ظاهر شده و یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های روز فوتبال دنیا است. ماروتا تایید کرد که باشگاه‌هایی به دنبال جذب ستاره آرژانتینی تیمش هستند ولی در عین حال تاکید کرد که لائوتارو تا این لحظه از باشگاه اینتر خواهان صدور اجازه برای ترک این تیم نشده است.

 

ماروتا در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:" لائوتارو مارتینز در بازار نقل و انتقالات یکی از سوژه‌های جذاب برای تیمهای دیگر است و همه این را می‌دانند. لائوتارو کیفیت بی‌نظیری دارد و تیمهای زیادی هستند که خیلی دوست دارند درباره او با ما مذاکره کنند. اینتر قصدی برای فروش بهترین بازیکنانش ندارد. بنابراین اگر بازیکنی خودش مایل به ترک باشگاه نباشد، ما هرگز رهایش نخواهیم کرد".

 

1504824

 

مدیر اجرایی ارشد اینتر در ادامه گفت:" لائوتارو طبیعتا از ابراز علاقه باشگاه‌های بزرگ خوشحال است ولی او تا این لحظه هرگز از تمایل برای ترک اینتر با ما صحبت نکرده. هرگز. من خیلی امیدوارم که فصل بعد هم شاهد بازی کردن او برای اینتر باشیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها