کد خبر : 1691093 | 02 تیر 1399 ساعت 12:44 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: تصمیمم برای پیوستن به اینتر درست بود

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی اینترمیلان می‌گوید عملکردش در بازی‌های اخیر این تیم نشان می‌دهد تصمیمش برای پیوستن به فوتبال ایتالیا تصمیم درستی بوده.

اریکسن: تصمیمم برای پیوستن به اینتر درست بود

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینترمیلان می‌گوید این روزها بیش از پیش با فضای فوتبال ایتالیا و اینترمیلان هماهنگ شده و عملکردش در بازی‌های اخیر نشان می‌دهد که تصمیمش برای ترک تاتنهام و پیوستن به اینتر تصمیم درستی بوده.

 

در جریان پیروزی 2-1 اینتر مقابل سامپدوریا، اریکسن پاس گل اول اینتر را به روملو لوکاکو داد. اریکسن در بازی قبلی اینتر در کوپا ایتالیا مقابل ناپولی هم موفق به گلزنی شده بود.

 

1504871

 

اریکسن در گفتگو با وبسایت رسمی اینتر در این باره گفت:" اوضاع دارد بهتر می‌شود. به نظرم آمدنم به اینترمیلان تصمیم درستی بود".

 

ستاره دانمارکی اینتر در ادامه گفت:" چه هواداران و چه هم‌تیمی‌هایم در اینتر با آغوش باز از من استقبال کرده‌اند. من از حضور در اینتر احساس غرور می‌کنم و از این بابت که اینتر من را می‌خواست به خودم می‌بالم. از اینکه نمی‌توانم فضای فوق‌العاده هواداران در استادیوم خانگی اینتر را تجربه کنم ناراحتم ولی رویهم‌رفته وضعیت تیم خوب است و همه خوشحالند".

 

 

دیدگاه‌ها