کد خبر : 1691100 | 02 تیر 1399 ساعت 13:20 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: جانشین سانه برای سیتی اولویت نیست

پپ گواردیولا می‌گوید جذب جانشین لروی سانه برای او اولویت نیست. گواردیولا همچنین از کاهش توان خرید سیتی به دلیل بحران نشانی از اپیدمی کرونا ابراز نگرانی کرد.

گواردیولا: جانشین سانه برای سیتی اولویت نیست

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا می‌گوید از این نگران است که بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا روی توان خرید باشگاه منچسترسیتی در تابستان جاری تاثیر منفی بگذارد. او در عین حال می‌گوید جذب جانشین برای لروی سانه در حال حاضر برای او اولویت نیست. 

 

1504880

 

گواردیولا خیلی خوب می‌داند که با توجه به بحران مالی‌ای که این روزها دنیا و از جمله صنعت فوتبال با آن روبرو شده، شیخ منصور، مالک میلیاردر سیتی دیگر نمی‌تواند مثل قبل به راحتی برای خرید بازیکنان مد نظر او چک کشیده و رقم‌های هنگفت پرداخت کند.

 

سرمربی سیتی در  صحبتهای خود با وبسایت رسمی باشگاه گفت:" قبل از هر چیز باید بگویم که لروی سانه بازیکن ما است. من نمی‌دانم او تابستان امسال یا در پایان مدت قراردادش ما را ترک خواهد کرد یا نه. ما در خطوط تهاجمی بازیکنان خوب به اندازه کافی داریم. گابریل ژسوس می‌تواند در سمت چپ هم بازی کند. فیل فودن هم همینطور. ما رحیم استرلینگ را هم داریم". 

 

گواردیولا در ادامه گفت:" اکثر بازیکنان تهاجمی ما شرایط خوبی دارند، مثل  فیل، ریاض، گابریل و رحیم. به نظرم اولویتهای ما در حال حاضر چیز دیگر ی است. نمی‌دانم بعد از بحران کرونا وضعیت اقتصادی باشگاه تغییر می‌کند یا نه ولی باید تا پایان این فصل منتظر بمانیم و ببینیم جریان از چه قرار است".

 

دیدگاه‌ها