کد خبر : 1691137 | 02 تیر 1399 ساعت 15:57 | 67.8K بازدید | 12 دیدگاه

همه چیز با یک تلفن شروع شد

چگونه فلورنتینو پرز VAR را به نفع رئال تغییر داد؟

روزنامه اسپورت چاپ بارسلونا با انتشار گزارشی جنجالی ادعا کرد که رئیس رئال پشت داستان داوری ها به سود رئال مادرید در شروع مجدد لالیگاست!

چگونه فلورنتینو پرز  VAR را به نفع رئال تغییر داد؟

به گزارش "ورزش سه"، یک بار دیگر وی ای آر و داوری در بازی رئال مادرید جنجال ساز شد. پس از شروع مجدد لالیگا رئال سه بازی انجام داده و در هر سه مورد شاهد اتفاقات حاشیه ای داوری بوده ایم.

برابر ایبار وی ای آر گل تونی کروس را تایید کرد در حالی که ابتدا به نظر می رسید کریم بنزما در منطقه آفساید قرار دارد. رئال بازی را 3-1 برد ولی تصمیم وی ای آر روی گل اول رئال، اعتراضاتی را به دنبال داشت.

 

 

1503179

 

 

در بازی دوم برابر والنسیا گل رودریگو موره نو به دلیل اثر گذاری ماکسی گومز که در آفساید قرار داشت، رد شد در حالی که والنسیایی ها معتقدند بودند با وجود اثرگذاری ماکسی هم توپ به رودریگو می رسید و گل باید مورد قبول قرار می گرفت. گل در شرایطی به ثمر رسید که بازی بدون گل بود.

 

 

1504780

 

1504781

 

 

در بازی شب گذشته برابر سوسیداد نیز شاهد سه صحنه وی ای آر بودیم که هر سه بار به سود رئال رای داده شد. پنالتی روی وینیسیوس، گل مردود اعلام شده سوسیداد و گل دوم رئال توسط بنزما که تصمیمات به سود کهکشانی ها بود.

 

 

1499279

 

 

نشریه دیاریو اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا امرزو با انتشار گزارشی ادعا کرد که پس از ملاقات فلورنتینو پرز(رئیس رئال) و لوئیس روبیالس(رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا)، همه چیز در وی ای آر به سود رئال عوض شد.

اسپورت برای اثبات این ادعا به مصاحبه ای از خاویر تباس رئیس لالیگا با کادنا کوپه در ماه ژانویه اشاره کرده است. مصاحبه ای که به دلیل اختلاف آشکار بین تباس و روبیالس، خیلی جدی گرفته نشد ولی الان به نظر می رسد حرف او پر بیراه نبوده است.

تباس گفته بود:« پس از تماس پرز با روبیالس شاهد یک قبل و بعد در وی آر هستیم. مشکلاتی ایجاد شده که هنوز هم ادامه دار است. معتقدم طرح آن قضیه که پرز پس از 20 دقیقه از بازی با روبیالس تماس گرفته، اشتباه بود. دیگر هیچ تفاهم معیاری وجود ندارد و شاهد دخالت های بیش از اندازه وی ای آر هستیم با این حال من مشکل فنی در وی ای آر ندیده ام.»

 

 

1504942

 

 

 

تایید صحبت رئیس رئال با رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا حالا به مدرکی برای کاتالان ها بدل شده تا اتفاقات داوری اخیر را به توطئه برنامه ریزی شده علیه بارسا نسبت بدهند.

اسپورت نوشته است که در سه بازی پس از شروع مجدد لالیگا، هر مداخله وی ای آر به سود رئال بوده و این نمی تواند تصادفی باشد. تصمیمیاتی که ممکن است به قیمت از دست رفتن لالیگا برای بارسلونا همراه شود. به نظر می رسد دستان پرز درازتر را آنچه که تصور می شود، هستند.

 

دیدگاه‌ها