کد خبر : 1691306 | 03 تیر 1399 ساعت 12:49 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

متعهد هستیم تا امورات فدراسیون‌ها متوقف نشود

فرامرزیان: حضور کفاشیان شغل محسوب نمی‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: پست نایب رئیسی در ساختار اساسنامه فدراسیون فوتبال شغل محسوب نمی‌شود و در سرفصل‌های ما نیز شغل نیست.

فرامرزیان:  حضور کفاشیان شغل محسوب نمی‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ژاله فرامرزیان در آیین افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور، در خصوص بودجه فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: منابعی که از سوی دولت به ما پرداخت می‌شود، در فصل حقوق و ضروریات خاص است. پرداختی‌ها به فدراسیون نیز تا امروز در سه مرحله و فقط برای حقوق و هزینه‌های جاری است.
 

وی افزود: امیدوارم در اولین مرحله فعالیتی که اعتبار به ما اختصاص پیدا کرد، بحث بودجه تعیین و تکلیف شد و بر اساس فعالیت‌ها منابع مربوط به فدراسیون‌ها را پرداخت کنیم.  آنچه مشخص است ما متعهد هستیم تا امورات فدراسیون‌ها متوقف نشود و تا الان نیز این کار را انجام دادیم.

 

وی در خصوص پرداخت حقوق المپین‌ها گفت: ما سهم خود از حقوق المپین‌ها را پرداخت کردیم. چون در حال حاضر بحث عنوان فعالیت نداریم، در حال تلاش هستیم تا سرفصل عنوان فعالیت را مشخص کنیم. تقاضایی در این خصوص داشتیم و در صورت تخصیص بودجه ما طبق شرایط از شرمندگی دوستان برخواهیم آمد.

 

معاون توسعه و منابع وزارت ورزش در خصوص اینکه بحث بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال قانونی‌ است، تاکید کرد: این موضوع به بحث اساسنامه فدراسیون مربوط می‌شود. پست نایب رئیسی در ساختار اساسنامه فدراسیون فوتبال شغل محسوب نمی‌شود و در سرفصل‌های ما نیز شغل نیست، اما این که چه مکانیزمی داشته است باید از علی‌نژاد سوال کنید.

دیدگاه‌ها