کد خبر : 1691413 | 03 تیر 1399 ساعت 19:36 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازار فوتبال ایران چشم انتظار بازیکن مورد علاقه کی‌روش

سعید عزت‌اللهی با اعتماد سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی توانست به یکی از بازیکنان کلیدی فوتبال ایران در سال های اخیر تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از روزنامه‌های بلژیکی  چندی پیش نام امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی را در فهرست بازیکنان جدا شده از یوپن قرار داد تا حالا سرنوشت این دو بازیکن برای فصل آینده به طور کامل مشخص نباشد.


 عزت اللهی که بازیکن روستوف روسیه است، به صورت قرضی در فوتبال بلژیک حضور داشت و حالا شاید این تیم روسیه ای بار دیگر تصمیم به قرض دادن او بگیرد که می تواند خبر جذابی برای تیم های ایرانی باشد.

 

 

 


عزت‌اللهی در شهریورماه ۹۳ و در حالی که تنها ۱۷ سال سن داشت، انتقال جذابی از ملوان انزلی به اتلتیکو مادرید اسپانیا داشت؛ اما یک فصل و نیم بعد و در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۶ به روستوف پیوست و دو سال و نیم در لیگ برتر روسیه بازی کرد که البته با فراز و نشیب‌های زیادی برای هافبک دفاعی مورد علاقه کارلوس کی روش همراه بوده است.


این هافبک بلند قامت طی سالیان اخیر تحت قرارداد باشگاه روستوف بوده و هست، اما علاوه بر این تیم، بازی در چهار تیم دیگر و سه لیگ متفاوت را تجربه کرده که در هر یک از آنها شرایط تقریبا مشابهی را از نظر تعداد حضورش در زمین داشته است. 

 

 

 


حالا عزت‌اللهی پس از این دوران پُرماجرا، دوباره باید به روسیه بازگردد تا روستوف برای او تصمیم‌گیری کند. در این میان عزت اللهی جایگاهی که کی‌روش حتی در صورت مصدومیت و نیمکت نشینی برای او محفوظ می داشت را این روزها از دست رفته می بیند و از سوی دیگر تعداد پرشمار هافبک های تدافعی در فوتبال ایران سبب می شود تا او بیشتر مراقب از دست دادن پیراهن تیم ملی در یک بازه بلندمدت باشد.


با این وصف شاید این شرایط عزت اللهی را مجاب به فکر کردن در رابطه با پیشنهاداتی کند که از تیم های مدعی ایران در پنجره تابستانی لیگ بیستم دریافت می کند؛ بدون تردید مشتری‌های زیادی برای جذب عزت‌اللهی در لیگ برتر وجود دارد و او نیز می‌تواند با انجام یک سال و حتی یک نیم‌فصل بازی در ایران، مجددا به ماجراجویی خود در فوتبال اروپا هم ادامه بدهد و در این میان دوباره به پیراهن تیم ملی هم رسیده باشد.

دیدگاه‌ها