کد خبر : 1691415 | 03 تیر 1399 ساعت 19:51 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی فرانسه؛ مانع خرید بزرگ PSG!

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی تمایلی به انتقال به فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن ندارد و در بایرن مونیخ باقی خواهد ماند.

سرمربی تیم ملی فرانسه؛ مانع خرید بزرگ PSG!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دومین اقدام باشگاه متمول فرانسوی برای خرید یکی از مدافعان بایرن مونیخ نیز بی اثر خواهد ماند. آنها پیش از این برای جذب داوید آلابا وارد مذاکره شده بودند، اما به نظر مدافع اتریشی قصدی مبنی بر جدایی ندارد. دیروز نشریه اکیپ از علاقه پاری سن ژرمن به خرید لوکاس هرناندز خبر داد، اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این مدافع کناری نیز خواهان ماندن در آلیانس آره نا است.

 

1505261

 

لوکاس هرناندز از دیدیه دشان، سرمربی موفق فرانسه در مورد آیندهاش و انتقال احتمالی در فصل نقل و انتقالات تابستانی مشاوره خواسته است و به نظر می رسد توصیه های دشان برای بازیکنانش اهمیت زیادی دارد. سرمربی فرانسه به هرناندز گفته که در بایرن بماند تا آنجا بتواند خودش را به اثبات رسانده و به هانسی فلیک تحمیل کند.

 

البته به نظر می رسد علاقه پاری سن ژرمن به لوکاس هرناندز جدی است و آنها قصد دارند با پیشنهادی قابل توجه برای خرید او اقدام کنند، اما باشگاه آلمانی علاقه ای ندارد این بازیکن فرانسوی را به فروش برساند. این باشگاه در مورد فصل آینده در حال برنامه ریزی با در اختیار داشتن لوکاس هرناندز است و خود این بازیکن نیز در حال حاضر تمایلی به جدایی ندارد.

دیدگاه‌ها