کد خبر : 1691546 | 04 تیر 1399 ساعت 15:17 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

با بی میلی به تمرین رئال رفتم

افشاگری خامس؛ رئال اجازه نداد به اتلتیکو بروم

خامس رودریگز در مصاحبه ای جنجالی فاش ساخت که تابستان دوست داشت به اتلتیکو مادرید برود ولی سران رئال مانع شدند.

افشاگری خامس؛ رئال اجازه نداد به اتلتیکو بروم

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته خامس رودریگز پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشت اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

پس از شکست 7-3 رئال از اتلتیکو در بازی های پیش فصل، انتقال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد. خامس فصل را در ترکیب اصلی رئال شروع کرد ولی پس از یک مصدومیت بد، دیگر نتوانست به ترکیب رئال برگردد. او در بازی سه روز پیش برابر سوسیداد و پس از ماه اکتبر 2019، برای اولین بار در ترکیب اصلی رئال به میدان رفت.

 

 

1489770

 

 

ستاره کلمبیایی در مصاحبه با رادیو کاراکول کلمبیا و به طور غیرمستقیم اعتراف کرد که قصد داشت راهی اتلتیکو مادرید شود؛ ولی رئال اجازه نداد:« تا ابد قدردان بایرن مونیخ خواهم ماند به خصوص یوپ هاینکس که توانست بهترین بازی ها را از من بگیرد و سطح کیفی من را به شکلی باورنکردنی بالا ببرد. بایرن قصد داشت بند قطعی شدن قراردادم را فعال کند اما خودم با سران باشگاه صحبت کردم و گفتم این کار را انجام ندهند چون در بایرن(زیر نظر نیکو کوواچ)خوشحال نبودم. بایرن به نظرم احترام گذاشت و به رئال برگشتم.»

 

خامس ادامه داد:« تابستان پیشنهاد خیلی خوبی از یک تیم اسپانیایی دریافت کردم که نمی خواهم نامش را ببرم. می خواستم به این تیم بروم ولی رئال مخالفت کرد. واقعا دوست داشتم رئال پاسخ رفتار خوبم زمان انتقال به بایرن را بدهد و مجوز جدایی ام را صادر کند ولی در نهایت اینطور نشد.

با بی میلی در تمرینات پیش فصل حاضر شدم چرا می دانستم در رئال نقش اصلی را نخواهم داشت. ماه آگوست زیدان مرا از تمرینات تاکتیکی کنار گذاشت که ضربه بزرگی برایم بود و هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. صادقانه بگویم که تابستان دوست داشتم از رئال به تیمی که دوست دارم بروم ولی اجازه ندادند.»

 

 

1493546

 

دیدگاه‌ها