کد خبر : 1693144 | 11 تیر 1399 ساعت 15:59 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با ختافه

زیدان: امیدوارم خطاها روی هازارد عامدانه نباشد

این روزها در باشگاه رئال بسیار نگران برخوردهای شدید بازیکنان رقیب در مواجهه با ادن هازارد هستند.

زیدان: امیدوارم خطاها روی هازارد عامدانه نباشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این روزها خود را برای بای حساس پنجشنبه شب برابر ختافه مهیا می کند. پس از دو تساوی متوالی بارسا برابر سلتا و اتلتیکو، مسیر برای قهرمانی رئال هموارتر از گذشته شده، منوط به اینکه فردا بتواند ختافه را مغلوب کند.

در نشست خبری امروز زیدان یکی از پرسش های خبرنگاران به فروش اشرف حکیمی مربوط می شد. ستاره مراکشی به شکلی غیرمنتظره از رئال جدا و راهی اینتر شد.

 

 

1507740

 

 

زیزو در نشست بازی با ختافه گفت:« از بازیکنانم راضی هستم و به آنها افتخار می کنم چرا که کسب 5 برد متوالی پس از شروع محدد لالیگا، کار ساده ای نیست. البته هنوز شش فینال دیگر باقیمانده و باید تمام توان مان را در زمین بگذاریم. آماده بازی فردا هستیم ولی این تضمینی برای پیروزی ما نخواهد بود.»

 

زیدان در مورد انجام 4 بازی پایانی در تنها 9 روز گفت:« کاری از دست من بر نمی آید، مگر اینکه بازیکنانم را به خوبی برای بازی ها مهیا کنم. اینکه به بهترین شکل ریکاوری کنیم. این تقویمی است که داریم و چاره ای جز پذیرشش نیست. الان فقط به بازی با ختافه فکر می کنم و نه چیز دیگر.»

 

 

1507457

 

 

خطاهای زیاد روی ادن هازارد و خطر مصدومیت:« می دانیم که ادن چه بازیکن خوبی است و رقبا نیز از این مطلعند. امیدوارم که عمدی در این خطاها وجود نداشته باشد. حریفان سرسخت بازی می کنند ولی معتقدم نباید منفی فکر کرد. ادن هنوز به فرم خوبش نرسیده چون ماه ها به دور از میادین بود. در مورد او باید محتاط بود و قدم به قدم پیش رفت. او به زودی همان بازیکن خوب گذشته خواهد شد.»

 

پیروزی در شش بازی باقیمانده:« هدف ما چیز جز این نیست ولی فعلا تنها یک امتیاز از بارسا بیشتر داریم.»

 

جدایی اشرف حکیمی:« او هنوز بازیکن ماست ولی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اینجا یک بحث ورزشی داریم و یک بحث اقتصادی و از شرایط اقتصادی و ورزشی باشگاه نیز آگاهیم. فکر نمی کنم زمان مناسبی برای صحبت در مورد این قضیه باشد ولی ممکن است تکلیف او خیلی سریع روشن شود. اینجا یک باشگاه داریم، یک بازیکن و یک مربی. در نهایت هر سه طرف باید به یک تصمیم مشترک برسند. همین.»

 

 

1507719

 

 

احتمال مغرور شدن بازیکنان:« واقعیت این است که هنوز 18 امتیاز باقیمانده و از لحاظ ریاضی هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست. به عنوان بازیکن نیز چنین شرایطی را تجربه کرده ام. ما هنوز فاتح هیچ چیز نشده ایم. نه من و نه بازیکنانم، این نکته را فراموش نکرده ایم.»

 

گلایه های خامس از باشگاه به خاطر تابستان گذشته(رئال اجازه انتقال خامس به اتلتیکو را نداد):« از اینکه خامس واقعیت را گفت، ناراحت نیستم. همه کیفیت خامس را می دانند. او خوب تمرین می کند و دیدگاهم در مورد او تغییری نکرده است.»

 

 

1506938

 

 

گلزنی مدافعان و هافبک ها:« در نهایت مهم، موفقیت تیم است. گل کاسیمیرو برابر اسپانیول تماشایی بود و پاس را نیز بنزما داد. حرکت از همان ابتدا عالی و فوق العاده بود. مهم از نظر من، عملکرد بازیکنان در زمین است. از اینکه مدافعان یا هافبک ها از پست خود خارج می شوند تا کاری متفاوت و به سود تیم انجام بدهند، خوشم می آید.»

 

خستگی:« بسیار مراقب هستیم و توجه دقیقی روی ریکاوری مناسب بازیکنان دارم که بسیار اصل مهمی است. دمای هوا نیز بالاست و این هم تاثیر منفی می گذارد. توجه به همین جزئیات کوچک می تواند باعث شود تا تیم بدون خستگی و با 100 درصد انرژی به بازی ها برسد.»

 

دیدگاه‌ها