کد خبر : 1691644 | 04 تیر 1399 ساعت 22:16 | 66.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصیان دوباره فرهاد؛ قرمز حق علی کریمی نبود (عکس)

سرمربی استقلال اینبار در اعتراض به کارت قرمز علی کریمی از سوی داور بازی اخراج شد تا تیمش در نیمه دوم با یک یار کمتر و بدون سرمربی به کار ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در اواخر نیمه اول و در صحنه ای که علی کریمی روی خطای غیرورزشی خود از سوی سیدمهدی سیدعلی با کارت قرمز مواجه شد، برآشفته شد تا جنجال چند دقیقه‌ای ‌اش منجر به اخراج او از منطقه فنی نیز شود.

 

سرمربی استقلال که با گل روزبه چشمی تیمش را در آستانه یک برد ارزشمند در اهواز مقابل فولاد خوزستان و خصوصا جواد نکونام می‌دید، در ادامه عرصه بر تیمش با گلی که موسی کولیبالی زد و در ادامه اخراج علی کریمی سخت دید تا به شدت نسبت به عملکرد داور معترض شود.

حضور بی مهابای فرهاد مجیدی در زمین و چشم در چشم داور بازی البته به چند جمله نیز نکشید تا سیدعلی در تصمیم جنجالی خود طی تنها کمتر از یک دقیقه اینبار سرمربی آبی‌ها را اخراج کند.

 

این اما پایان ماجرا نبود و فرهاد مجیدی که خود را از منطقه فنی نیز اخراج شده می‌دید، کاملا از خود بیخود شد و اینبار شدت اعتراض و حمله کلامی‌اش را نسبت به تصمیم داور افزایش داد تا حضور دیگر بازیکنان و اعضای کادرفنی را در پی داشته باشد و روزبه چشمی و وریا غفوری بهمراه صالح و غلامپور در تلاش برای قانع کردن او برای خروج از زمین باشند.

 

1505579

 

1505580

 

1505582

 

1505581

 

مجیدی در حالیکه که همچنان در حال اعتراض به عملکرد سیدعلی بود توسط کادرفنی‌اش از زمین خارج شد تا جواد نکونام، به عنوان سرمربی رقیب اینبار هم‌تیمی‌ سابقش را تنها 45 دقیقه در کنار زمین داشته باشد و 10 نفره شدن آبی‌ها و غیبت مجیدی شرایط را به سود تیمش کند.

 

مجیدی که پیش از این در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و در اعتراض به گل مردود شده داور اینچنین عصیانگر و معترض ظاهر شده بود، اینبار با اخراج علی کریمی روبروی داور قرار گرفت و باید دید با نظر کارشناسان اینبار حق با او خواهد بود و داور در تصمیمش برای کارت قرمزی که آبی‌ها را 10 نفره کرده، اشتباه کرده یا خیر.

دیدگاه‌ها