کد خبر : 1691693 | 05 تیر 1399 ساعت 02:24 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 2 - 0 مایورکا؛ تیم زیدان بیخیال صدر نمی شود

رئال مادرید در دیداری مهم موفق شد با دو گل مایورکا را مغلوب کند.

رئال مادرید 2 - 0 مایورکا؛ تیم زیدان بیخیال صدر نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که بعد از دوران وقفه سه ماهه فوتبال در اوج قرار دارد، امشب نیز کار چندان دشواری برای غلبه بر مایورکا نداشت و موفق شد با دو گل وینیسیوس و سرخیو راموس به برتری دست یابد و دوباره بالاتر از بارسلونا در صدر جدول قرار گیرد.

 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه هفت دروازه مایورکا را باز کند، اما رینا در دو صحنه متوالی موفق شد ضربات کریم بنزما و گرت بیل را به خوبی دفع کند.

 

در دقیقه 10 و بعد از دفع شدن ارسال رودریگز، بابا فرصت خوبی برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت، اما ضربه او با مهار کورتوا همراه شد.

 

در دقیقه 16 و با پاس ادن هازارد، وینیسیوس در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1505675

 

1505678

 

اما بالاخره در دقیقه 20 رئال مادرید به گل رسید. روی پاس فنی مودزیچ از سمت چپ، وینیسیوس صاحب موقعیت گلزنی شد و توانست با یک ضربه چیپ در موقعیتی دشوار دروازه مایورکا را باز کند.

 

دقایقی بعد و با پاس بنزما، وینیسیوس صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل دوم رئال مادرید شد، اما این بار ضربه چیپ او به دیرک دروازه مایورکا برخورد کرد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت قابل توجهی روی دروازه یکدیگر نبودند تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 رئال مادرید تمام شود.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی حرکت وینیسیوس رئال مادرید باز هم صاحب موقعیت شد، اما ضربه کریم بنزما از درون محوطه با مهار رینا همراه گشت.

 

1505676

 

1505677

 

اما در دقیقه 56 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. کهکشانی ها پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که سرخیو راموس با یک ضربه فوق العاده موفق شد دروازه مایورکا را به زیبایی باز کند.

 

دقایقی بعد کوبو، ستاره ژاپنی مایورکا با حرکت از سمت راست به داخل صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او در اختیار تیبو کورتوا قرار گرفت.

 

در اواخر بازی براهیم دیاز می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما رینا با واکنشی تماشایی ضربه او راهی کرنر کرد تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه 0-2 مایورکا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها