کد خبر : 1691722 | 05 تیر 1399 ساعت 12:07 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

امشب؛ آغاز دوباره بازی های لیگ یک

به فاصله 24 ساعت بعد از آغاز دوباره بازی های لیگ برتر امشب در رشت هم با بازی سپیدرود – هوادار رسما بازی های لیگ یک هم شروع می شود.

امشب؛ آغاز دوباره بازی های لیگ یک 

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی که بازی های فوتبال تعطیل می شد یکی از دغدغه های اصلی تعیین دو تیم صعود کننده به لیگ برتر و سه تیم سقوط کننده از لیگ یک بود و حالا که فوتبال از سر گرفته شده تیم های دسته اولی هم خوشحال هستند چرا که در پایان عدالت هم در صعود و هم در سقوط رعایت می شود. در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم لیگ برتری می شوند و سه تیم انتهای جدول هم جای خود را به قهرمان گروه اول و دوم لیگ 2 و برنده تیم های دوم این لیگ خواهند داد. 

 

طبیعی است در مسابقه ای که امشب در رشت برگزار می شود سپیدرود همه توان خود را برای کسب سه امتیاز بکار گیرد به این خاطر که هم اکنون یکی از سه نامزد سقوط به دسته دوم است. به واقع سه امتیاز بازی امشب برای شاگردان دست نشان از نان شب واجب تر است. هوادار هم با رضا عنایتی در این بازی بدون دغدغه به میدان خواهد آمد چرا که داعیه صعود ندارد و تنها برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی تلاش خواهد کرد. این دیدار معوقه است و دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ یک سه شنبه 10 تیر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها