کد خبر : 1691783 | 05 تیر 1399 ساعت 18:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: حق افکار عمومی است که قراردادها را بدانند؛

انتشار قرارداد رادلوویچ خوشحالم کرد

جواد محمدی می گوید انتشار قرارداد سرمربی مونته نگرویی تیم باعث خوشحالی او شده است.

انتشار قرارداد رادلوویچ خوشحالم کرد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته قرارداد ابتدا قرارداد ارسلان مطهری مهاجم استقلال تهران و سپس قرارداد رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن توسط برخی رسانه ها منتشر شد. این موضوع انتقاداتی را به شیوه مدیریت باشگاه نشانه رفت ولی محمدی از طور دیگری این ماجراها را نگاه می کند.


مدیرعامل ذوب‌آهن در این رابطه و در حاشیه مجمع هیئت فوتبال اصفهان گفت:« قرارداد رادولویچ که منتشر شده من را خوشحال کرده و به استناد همین قراردادی که امضا شده می‌توانیم از حق ذوب‌آهن دفاع کنیم، قرارداد ارسلان مطهری پیش از مدیریت بنده انعقاد شده بوده و منعی برای انتشار آن نداریم و بگذارید مردم بدانند به چه شکلی قرارداد منعقد شده است.»

 

او ادامه داد:« با توجه به طبقه‌بندی نامه‌ها و قراردادها ما موافق انتشار آن‌ها به شکل ناصحیح نبوده‌ایم و بررسی‌ها در قسمت‌های مختلف در حال انجام است که این موضوع داخلی بوده یا از موارد بیرونی باشگاه اتفاق افتاده است.»


محمدی حرف هایش را در این رابطه را اینطور خاتمه داد:« به طور قطع در آینده‌ای نزدیک نتایج مشخص می‌شود و به صورت کاملاً قانونی برخورد می‌کنیم. بنده به شخصه اعتقاد دارم دلیلی ندارد مسئله‌ای را از افکار عمومی پنهان کنیم، حق افکار عمومی است که این قراردادها را بدانند، هنر مدیریت باید این باشد که قراردادی داشته باشد که از آن دفاع کند.»

دیدگاه‌ها