کد خبر : 1691862 | 06 تیر 1399 ساعت 09:30 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

شب خوب برای لیورپولی‌ترین بسکتبالیست NBA

لبرون جیمز ستاره بزرگ دنیای بسکتبال، اولین قهرمانی فصل خود را نه در زمین‌های بسکتبال، بلکه به عنوان سهامدار باشگاه لیورپول، در زمین چمن فوتبال بدست آورد.

شب خوب برای لیورپولی‌ترین بسکتبالیست NBA

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در دیدار حساس خود مقابل منچسترسیتی که برای تعیین تکلیف قهرمان این فصل لیگ برتر جزیره اهمیتی بسیار داشت با درخشش ستاره آمریکایی‌اش کریستین پولیشیچ موفق شد شاگردان گواردیولا را 2-1 شکست دهد تا قهرمانی این فصل را به لیورپول تقدیم کند.

 

اما شاید بپرسید که قهرمانی لیورپول بعد از 30  سال در لیگ برتر انگلیس با لبرون جیمز، ستاره بسکتبال آمریکا چه ارتباطی دارد؟ جیمز البته یکی از هواداران پرشور لیورپول است ولی رابطه او با این باشگاه تنها به هواداری خلاصه نمی‌شود. جیمز در سال 2011 دو درصد از سهام باشگاه لیورپول را خریداری کرده و پس از آن هم میزان سرمایه‌گذاری‌اش در باشگاه به شدت افزایش یافته و هم علاقه‌اش به این تیم انگلیسی.

 

سال گذشته که لیورپول در فینال چمپیونزلیگ به مصاف تاتنهام رفته بود، لبرون جیمز در توییتر خود پستهای متعددی درباره بازی منتشر کرده و عملا به گزارش لحظه به لحظه بازی می‌پرداخت. کینگ جیمز دیشب البته توییتی درباره بازی چلسی و منچسترسیتی در صفحه‌اش منتشر نکرد ولی بعد از پایان این بازی و قطعی شدن قهرمانی لیورپول ابتدا توییتی با محتوای تبریک قهرمانی به لیورپول منتشر کرد و سپس دو توییت باشگاه لیورپول و لیگ برتر انگلیس درباره قهرمانی قرمزها را بازنشر کرد.

 

1505951

 

لبرون جیمز در توییت خود درباره قهرمانی لیورپول نوشت:" قهرمان لیگ برتر!!!!! بزن بریم".

 

بلیچر ریپورت با توجه به توییت لبرون جیمز درباره قهرمانی لیورپول عکسی از او منتشر کرده که جیمز را سالها پیش و در ورودی ورزشگاه آنفیلد نشان می‌دهد. جیمز در این عکس رو به دوربین کرده و در مقابل تابلوی "اینجا آنفیلد است" ژست گرفته است.

 

1505949

 

 

 

دیدگاه‌ها