کد خبر : 1691864 | 06 تیر 1399 ساعت 09:50 | 38.6K بازدید | 4 دیدگاه

سکوت السیلیه در برابر انتقال مهاجم ایرانی 

گزارش: آخرین اخبار از پیشنهاد پرسپولیس به کریم انصاری فرد

گزارش های مطبوعاتی حاکی است که باشگاه پرسپولیس نام کریم انصاری فرد را در میان بازیکنان مورد علاقه اش در فصل نقل و انتقالات قرار داده است.

گزارش: آخرین اخبار از پیشنهاد پرسپولیس به کریم انصاری فرد

به گزارش" ورزش سه" روزنامه الوطن قطر در رابطه با آینده مهاجم ایرانی تیم السیلیه نوشت:" پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب کریم انصاری فرد مهاجم تیم السیلیه است و مدیراین باشگاه با مدیربرنامه های این بازیکن تماس گرفته تا او را به پذیرش این پیشنهاد ترغیب کند.


منابع آگاه فاش کردند که نماینده کریم انصاری فرد نیز با باشگاه پرسپولیس صحبت کرده و از ابراز تمایل این بازیکن برای بازگشت به این تیم گفته است. مدیربرنامه های کریم از پرسپولیسی ها خواسته است تا با مدیریت باشگاه السیلیه مذاکره کند تا تصمیم نهایی را بگیرد. انصاری فرد یک فصل دیگر و تا پایان فصل 2021 با السیلیه قرارداد دارد. 


گفتنی است که السیلیه فصل گذشته مهاجم ملی پوش ایرانی را برای دو فصل از تیم ناتینگهام فارست به خدمت گرفت. باشگاه السیلیه پیش از این اعلام کرده بود که کریم انصاری فرد و کارنا مودوجی دو بازیکن خارجی این تیم کماکان با السیلیه ادامه می خواهد. باشگاه السیلیه می داند که در شرایطی که کرونا به وجود آورده جذب یک بازیکن جانشین کار سختی است. همچنین گفته می شود که باشگاه السیلیه از باشگاه پرسپولیس نامه ای در این ربطه دریافت کرده اما تصمیمی در ارتباط با آن نگرفته است.

 

کریم انصاری فر از وقتی به عنوان یک استعداد جوان در فوتبال ایران مطرح شد مورد توجه پرسپولیس قرار داشت ؛ او چند بار تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت اما هر بار یک پرسپولیسی مانع از انتقال او می شد. یک بار مایلی کهن و یک بار علی دایی که هدایت سایپا را به عهده داشتند مانعه از جدایی انصاری فرد و پیوستنش به پرسپولیس شدند. او در ابتدای لیگ دوازدهم اما به تیم پرستاره ای پیوست که محمد رویانیان بسته بود و البته یکی از ستاره های تیمی بود که نتوانست در انتظارات را برآورده کند. او اما در حالی که انتظار می رفت او با توجه به حضور علی دایی که او را کشف و معرفی کرده بود روی نیمکت پرسپولیس ، یک فصل دیگر در این تیم بماند اما به تراکتورسازی رفت. 

 

 

1505724

 


کریم بعد از یک فصل حضور در تراکتور و کسب دومین مقام آقای گلی اش به اوساسونا رفت ، پس از آن به فوتبال یونان رفته و سه سال را در تیم های پانانیوس و المپیاکوس بازی کرد. مهاجم تیم ملی ایران بعد از جام جهانی به ناتینگهام فارست انگلستان پیوست اما سال گذشته به پیشنهاد السیلیه پاسخ مثبت داد و به فوتبال قطر آمد.


کریم انصاری فرد یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در سال های اخیر بوده و بهترین نمایش او در جام جهانی 2018 روسیه انجام شد. او در این بازی ها برای تیم ملی ایران گلزنی کرد. 


مهاجم سابق پرسپولیس حالا به نظر می رسد که بار دیگر در آُستانه پیوستن به این تیم وجود دارد. او که پیش از این و در انتهای لیگ دوازدهم با یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی کار کرده است در شرایطی که احتمال دارد پرسپولیس در پایان فصل برخی از مهره های تهاجمی اش را از دست بدهد، یکی از گزینه های اصلی خط حمله این تیم به شمار می آید هرچند به نظر همه چیز فعلا در دستان السیلیه است.

دیدگاه‌ها