کد خبر : 1691915 | 06 تیر 1399 ساعت 14:09 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

درخواست عجیب شیخ دیاباته از کادرفنی استقلال

دیاباته مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال که در اولین مسابقه این تیم مقابل فولاد غایب بود، درخواست مرخصی از این تیم کرده است.

درخواست عجیب شیخ دیاباته از کادرفنی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، دیاباته که به دلیل عملکرد فوق العاده در بازی های این فصل از محبوبیت خاصی در بین هواداران استقلال برخوردار است، بعد از دوری از تمرینات در مدت طولانی در حالی به تمرینات استقلال اضافه شده که از اضافه وزن رنج می‌برد و استقلال به همین دلیل نتوانست از او در اولین بازی لیگ بعد از شروع مجدد از وجود او بهره ببرد.

 

دیاباته که حضورش در ترکیب استقلال می‌توانست به شدت به آبی ها در دیدار مقابل فولاد کند، حالا در چند روز گذشته درخواست عجیبی را از کادرفنی استقلال به زبان آورده است. او باتوجه به پا به ماه بودن همسرش، درخواست کرده به او مرخصی بدهند تا برای به دنیا آمدن سومین فرزند کنار همسرش باشد.

 

این در شرایطی است که در صورت پاسخ مثبت کادرفنی استقلال به دیاباته این بازیکن باید مراحل مجدد قرنطینه را در کشور فرانسه بگذارند و مشخص نیست که در نهایت چه زمانی دوباره به ایران بازخواهد گشت. با این حال رفتار مناسب شیخ در طول فصل و البته علاقه هواداران به او، موضوع وی را کمی حاد می‌کند و اگرچه فعلا با این درخواست موافقت شده اما کادرفنی استقلال به صورت جدی روی این موضوع فکر می‌کند؛ به خصوص که دیاباته نشانه هایی از نارضایتی را هم در هفته گذشته از خود بروز داده است.

 

 

1500534

 

 

دیاباته که هم شخصا و هم از طریق مدیربرنامه اش این درخواست را از کادرفنی داشته، در شرایطی قصد به این کار کرده که استقلال مرتضی تبریزی را به دلیل پارگی رباط صلیبی و ارسلان مطهری را به کشیدگی عضله از دست داده و فعلا مهدی قایدی تک مهاجم استقلال است و در یک شرایط اورژانسی به سختی می‌شود تصور کرد که کادرفنی اجازه به خروج دیاباته بدهد. 

 

البته دیاباته یک موضوع انسانی و مربوط به مسائل خانوادگی است و همین موضوع فرهاد مجیدی را بر سر یک دوراهی سخت قرار داده است. اگرچه فعلا هیچ کس قصد ندارد به دیاباته اجازه خروج از ایران را بدهد. چرا که علاوه بر نیاز تیم، نکته بعدی این است که زمان برگشت او به تیم و حضور در اردوی استقلال نامعلوم خواهد بود.

دیدگاه‌ها