کد خبر : 1691926 | 06 تیر 1399 ساعت 15:08 | 38K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

چرا ژاوی آینده راضی به جدایی از بارسا شد؟

آرتور ملو که زمانی مسی او را ژاوی آینده خواند، طی روزهای آتی جدایی اش از بارسا را رسمی خواهد کرد و راهی یوونتوس می شود.

چرا ژاوی آینده راضی به جدایی از بارسا شد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، آرتور ملو تابستان 2018 از گرمیو بود که راهی بارسلونا شد. پس از فتح لیبرتادورس با گرمیو بود که نماینده های بارسا راهی برزیل شدند و حتی بدون هماهنگی با سران باشگاه برزیلی با آرتور پیش قرارداد بستند. عکسی هم در این زمینه منتشر شد که خشم گرمیو را به دنبال داشت ولی در نهایت دو طرف بر سر انتقالی به ارزش 30 میلیون یورو به توافق رسیدند.

 

 

1506095

 

 

آرتور خیلی زود توانست هم تیمی های جدیدش در بارسا را تحت تاثیر قرار بدهد. لیونل مسی در یکی از مصاحبه های خود ضمن تمجید از آرتور گفت که با دیدن او در تمرینات به یاد ژاوی افتاده است.

به این ترتیب او خیلی زود به ژاوی آینده معروف شد ولی سال اول حضور آرتور در بارسا چندان جالب توجه نبود. فصل جاری شرایط بهتر شد و او بیشتر از گذشته در ترکیب بارسا قرار می گرفت اما از ماه گذشته بود که شایعات مربوط به معاوضه او با میرالم پیانیچ قوت گرفت.

 

 

1498554

 

 

رسانه های کاتالونیا از اصرار سران بارسا برای فروش آرتور خبر می دادند در حالی که ستاره برزیلی هیچ تمایلی برای انتقال به یوونتوس نداشت. سرانجام هفته گذشته بود که در ایتالیا ادعا کردند آرتور بالاخره راضی شده تا پیشنهاد یوونتوس را مورد بررسی جدی قرار بدهد و سپس اسکای اسپورتس از توافق نهایی دو باشگاه برای انتقال وی خبر داد.

اما چرا آرتور که هیچ تمایلی برای جدایی نداشت، حالا در یک قدمی یوونتوس قرار دارد؟

دلیل اصلی به رفتار سران بارسا در قبال او بر می گردد. در گفت و گوهای طرفین، بارسا حاضر نشد هیچ تضمینی به آرتور برای فصول بعد بدهد. باشگاه که پس از شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو شده، در پی کاهش دستمزدهاست و به آرتور نیز گفته شده خبری از تمدید یا افزایش دستمزد در کار نیست و شاید دستمزد او کاهش نیز پیدا کند ولی در عوض با فروش او، باشگاه از لحاظ مالی در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه او از یووه 7میلیون یورو دستمزد خالص نیز دریافت خواهد کرد.

آرتور قصد داشت در بارسا بماند و تصور نیز می کرد که مسئولان باشگاه نیز با او حس مشترک دارند ولی تصوراتش اشتباه بود. او وقتی راضی به جدایی شد که دریافت سران باشگاه نیز مشتاق فروش او هستند.

 

 

1503099

دیدگاه‌ها