کد خبر : 1691946 | 06 تیر 1399 ساعت 16:40 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

برد فولاد برابر استقلال با 4 ستاره جوان (عکس)

تیم فولاد در دیدار مقابل استقلال 4 بازیکن زیر 23 سال را در ترکیب خود داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی سرخپوشان اهوازی مقابل استقلال در حالی رقم خورد که شاگردان جواد نکونام میانگین سنی پایین تری از حریف آبی پوش داشتند و حتی چهار بازیکن زیر 23 سال نیز در ترکیب این تیم به میدان رفتند. سعادت حردانی، امیرحسین باقرپور، عارف آقاسی و مجتبی نجاریان چهار بازیکنی بودند که در طول مسابقه وارد زمین شدند و نمایش قابل قبولی را هم از خود نشان دادند.


در این بین امیرحسین باقرپور باتوجه به گلزنی مقابل استقلال در بازی رفت مورد توجه طرفداران فوتبال قرار داشت و عارف آقاسی نیز از تیم ملی جوانان و تیم امید در بین اهالی فوتبال شناخته شده است اما سعادت حردانی و مجتبی نجاریان اسم هایی هستند که کمتر به گوش فوتبالی ها خورده اند.

 

 


عارف آقاسی در این بازی 9 بار توپ را از استقلالی ها گرفت و در 9 دوئل هم شرکت کرد که برنده هشت تا از آن بود. وی همچنین 4 تکل زد که همگی درست بودند و هیچ خطایی را هم مقابل بازیکنان خوش تکنیک استقلال مرتکب نشد.


سعادت که برادر خود را هم در کنار خود داشت، 75 دقیقه در زمین حضور یافت و در پست دفاع راست عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت اما مجتبی نجاریان که به جای او وارد زمین شد موثرتر بود و در یک دو با  شیمبا گل پیروزی بخش فولاد را وارد دروازه استقلال کرد.

 

 

 


فولاد که در این سال ها به معرفی بازیکنان جوان شهره بوده، حالا با مربی جوان خود، بازیکنان کم سن و سالی را هم در اختیار دارد که در آینده بیشتر هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

عکس از مسعود اکبری

دیدگاه‌ها