کد خبر : 1691977 | 06 تیر 1399 ساعت 18:35 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

آماده باش به بازیکنان جوان پارس جنوبی

دیدارهای حساس باقیمانده برای فرار از سقوط باعث شده تا بازیکنان جوان پارس جنوبی از انگیزه بالایی برای دستیابی به اعتماد کادرفنی برخوردار شوند.

آماده باش به بازیکنان جوان پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی جم که در تعطیلی لیگ بیشتر به دنبال برطرف کردن مشکلات مالی تیمش بود و در کنار آن شرایط فنی طلایی‌پوشان برای فراز از سقوط را نیز دنبال می‌کرد، اکنون وارد فینال بزرگ لیگ شده است. 9 دیداری که می‌تواند سرنوشت پارس جنوبی را برای تداوم بقا در لیگ برتر تثبیت کند.

 

پارس جنوبی که با حضور هومن افاضلی طی دیدار برابر ذوب آهن، گل گهر، سایپا، نساجی و تراکتور قرار گرفته، موفق به کسب 6 امتیاز حساس شده است تا اکنون با حضور در رده دوازدهم جدول امیدوار به ادامه فصل در 9 بازی باقیمانده باشد. نکته نگران کننده برای این تیم اما محرومیت حضور هواداران با توجه به شیوع کرونا خواهد بود. جایی که تا قبل از این، پارس جنوبی در 5 دیدار قبلی خود سه بار در زمین حریفان به میدان رفته بود و مقابل تراکتور نیز از همراهی هوادارانش محروم شده بود اما در نهایت به پیروزی دست یافت.

اکنون اما هومن افاضلی در اولتیماتومی به شاگردانش و خصوصا به چهره‌های جوان این تیم این امیدواری را به آنها داده تا در ادامه فصل در صورت دستیابی به آمادگی مطلوب شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورند. چهره‌هایی چون آدام همتی،احمد بهاروندی، امیرحسین اسماعیل زاده، متین کریم زاده و ساسان حسینی به عنوان نفرات جوان این تیم طی تمرینات آماده سازی در دوران کرونا و دیدارهای تدارکاتی توانسته‌اند نظر مثبت کادرفنی را به خود جلب کنند و در صورتی که این روند را ادامه دهند، بعید نیست در دیدارهای باقیمانده شانس بیشتری برای حضور در ترکیب به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها