کد خبر : 1692023 | 06 تیر 1399 ساعت 22:49 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و تاتنهام در فکر یک معاوضه تابستانی

ممکن است بارسلونا به معاوضه بین فیلیپ کوتینیو با تانگی اندومبله، هافبک فرانسوی و انرژیک تاتنهام در تابستان امسال رضایت دهد.

بارسلونا و تاتنهام در فکر یک معاوضه تابستانی

 


به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم های بزرگ از شرایط مالی چندان مساعدی برخوردار نیستند، معاوضه بازیکن بهترین راه حل برای برطرف کردن ضعف ها خواهد بود و به نظر می رسد دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس برای جا به جایی آرتور ملو و میرالیم پیانیچ به توافق دست یافته اند، اما این تنها پروژه تابستانی بارسلونا نیست.

 

1492851

 

نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد تانگی اندومبله، هافبک فرانسوی تاتنهام مدنظر بارسلونا قرار دارد و ممکن است در فصل تابستان راهی نوکمپ شود. بارسا به هیچ وجه علاقه ای به حفظ فیلیپ کوتینیو ندارد و علیرغم جدایی این ستاره برزیلی از بایرن مونیخ، بارسلونا در تابستان او را به فروش خواهد رساند. به همین دلیل شایعاتی در مورد احتمال حضور تانگی اندومبله در نوکمپ و معاوضه این دو بازیکن مطرح شده است.

 

تانگی اندومبله تابستان سال قبل و به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاریخ تاتنهام راهی این تیم شد، اما با ورود ژوزه مورینیو شرایط چندان برای او خوب پیش نرفت و اخبار زیادی در مورد جدایی این بازیکن از تاتنهام منتشر شده است. از طرفی مورینیو به شدت به دنبال جذب یک هافبک خلاق و بازیساز است و نام کوتینیو در فهرست فروش این تیم قرار گرفته است. بدین ترتیب به نظر می رسد پروسه معاوضه تانگی اندومبله با کوتینیو، برنامه بعدی پیش روی مدیران بارسلونا باشد.

 

دیدگاه‌ها