کد خبر : 1692071 | 07 تیر 1399 ساعت 10:30 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: با وجود سیتی نمی‌توان قول قهرمانی پیاپی داد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید قول می‌دهد تیمش در آینده پیشرفت خواهد کرد و بهتر خواهد شد ولی نمی‌تواند قول قهرمانی‌های بیشتر را به کسی بدهد.

کلوپ: با وجود سیتی نمی‌توان قول قهرمانی پیاپی داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن قهرمانی لیورپول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس و فتح جام قهرمانی بعد از 30 سال ناکامی توسط شاگردان یورگن کلوپ، این مربی آلمانی ضمن وعده دادن به اینکه تیمش در ادامه بهتر و بهتر شده و روز به روز پیشرفت خواهد کرد گفت با توجه به رقبای بزرگی که بر سر راه قرار دارد، نمی‌تواند درباره تکرار دوباره قهرمانی‌ها به کسی قول بدهد.

 

1506225

 

کلوپ البته از وعده دادن به هواداران لیورپول طفره نرفت و گل قهرمانی در چمپیونزلیگ و لیگ برتر جزیره نقطه پایان او و تیمش نیست و قرمزهای آنفیلد در آینده بهتر و بهتر خواهند شد. کلوپ در این باره گفت:" سیزده ماه گذشته برای ما دوره خیلی خاصی بود. من یک سال گذشته را هم جزء این دوره حساب می‌کنم چون زمان فوق‌العاده‌ای در زندگی‌ام بود. اقتدار بدون فراز و نشیبی که بچه‌ها نشان دادند استثنایی بود. ما متوقف نمی‌شویم. فقط باید تمرکزمان را حفظ کنیم چون معتقدیم فرصت درخشش بیشتر را داریم".

 

1504548

 

سرمربی لیورپول در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره وعده‌هایی که می‌تواند به هواداران این تیم بدهد گفت:" من قول می‌دهم که ما پیشرفت خواهیم کرد. ولی معنای این حرفم این نیست که ما همه چیز را خواهیم برد. وعده من این است که بهتر می‌شویم و پیشرفت می‌کنیم. سیتی یک تیم استثنایی است و به همین خاطر است که نمی‌توانم وعده بدهم که همه جامها را خواهیم برد. اگر از تیم من در ماینتس بپرسید می‌بینید آنها چقدر تلاش می‌کردند. در دورتموند هم همینطور. ولی ما در لیورپول گروه متفاوتی داریم. گروهی متشکل از تعداد زیادی بازیکن در کلاس جهانی. ولی باشگاه‌های دیگر هم چنین ستاره‌هایی دارند".

 

 

دیدگاه‌ها