کد خبر : 1692075 | 07 تیر 1399 ساعت 10:50 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال جنتلمن‌ها؛ تبریک سر الکس به لیورپول

سر کنی داگلیش اسطوره لیورپول فاش کرد که سر الکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد بعد از قهرمانی لیورپول در لیگ برتر با ارسال پیامی به این باشگاه، فتح جام قهرمانی را تبریک گفته.

فوتبال جنتلمن‌ها؛ تبریک سر الکس به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"،  سر کی داگلیش، اسطوره باشگاه لیورپول اعلام کرد بلافاصله بعد از قطعی شدن قهرمانی قرمزهای آنفیلد در فصل جاری لیگ برتر که پنج‌شنبه شب اتفاق افتاد، سر الکس فرگوسن، اسطوره باشگاه رقیب، منچستریونایتد، با ارسال پیامی برای باشگاه لیورپول، این قهرمانی را به رقیب سنتی تبریک گفته.

 

1495511

 

پنج‌شنبه شب بود که بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل منچسترسیتی، فاصله لیورپول با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش سیتی به 23 امتیاز افزایش یافت و هفت بازی مانده به پایان لیگ، لیورپولی‌ها قهرمانی‌شان در این فصل را قطعی کردند. این اولین قهرمانی لیورپول در انگلیس بعد از 30 سال و اولین قهرمانی این تیم در دوران برگزاری لیگ برتر بود. افتخاری که رکوردش با 13 قهرمانی در اختیار الکس فرگوسن و یونایتد است.

 

1506231

جامهای قهرمانی از زمان تبدیل شدن رقابتهای باشگاهی انگلیس به فرمت لیگ برتر

 

کسی نیست که از شدت رقابت بین دو باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در انگلیس بی‌خبر باشد. ولی سر الکس، همه این رقابتها و حرف و حدیثها را کنار گذاشته و با ارسال پیامی قهرمانی لیورپول را تبریک گفته است. این مطلب را سر کنی داگلیش اسطوره لیورپول در گفتگو با نشریه انگلیسی میرر فاش کرد.

 

داگلیش در این باره گفت:" سر الکس با ما تماس گرفت تا تبریک بگوید. ما با هم در جنگ نیستیم. این رقابتی است بین تیمهایی که دشمنان قدیمی‌اند. ولی ما اینطور رقبایی هستیم که در پایان سال برای هم پیام می‌فرستیم، آفرین می‌گوییم و آرزوی موفقیت می‌کنیم".

 

1506229

 

اسطوره لیورپول در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما با هم ر قبی هستیم ولی آنقدر باهوشیم و آنقدر مناعت طبع داریم که در زمان قهرمانی برای هم نامه بفرستیم و به هم تبریک بگوییم. کسانی که ما تمام عمرمان را در زمین فوتبال با آنها رقابت کرده‌ایم مسلما دلشان می‌خواست به جای ما قهرمان می‌شدند ولی آنقدر غرور دارند که قهرمانی دیگران را هم تبریک بگویند".

 

 

دیدگاه‌ها