کد خبر : 1692094 | 07 تیر 1399 ساعت 12:01 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا نمی‌گذارد سانه به تیم محبوبش منتقل شود؟

یک رسانه آلمانی می‌گوید انتقال لروی سانه از منچسترسیتی به بایرن مونیخ تا سال آینده به تعویق خواهد افتاد چرا که بایرن قادر به پرداخت مد نظر باشگاه انگلیسی نیست.

کرونا نمی‌گذارد سانه به تیم محبوبش منتقل شود؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره انتقال لروی سانه وینگر آلمانی منچسترسیتی به بایرن مونیخ بار دیگر اوج گرفته، رسانه آلمانی اشپورت1 مدعی شد بایرن مونیخ به دلیل شرایط مالی ناشی از بحران اپیدمی کرونا قادر به پرداخت مبلغ مد نظر سیتی برای انتقال سانه نیست و این انتقال تا تابستان 2021 به تعویق خواهد افتاد.

 

1506244

 

بیش از یک سال است که مشخص شده بایرن مونیخ لروی سانه را می‌خواهد. اولین بار در ماه می 2019 بود که گزارشها حاکی بود بایرن مونیخ به شدت به دنبال جذب لروی سانه است. سال گذشته شایعات در این باره اوج گرفت و گفته شد که سیتی برای واگذاری او خواهان 150 میلیون یورو شده است. درحالیکه در ماه آگوست توافق دو طرف نزدیک به نظر می‌رسید سانه رباط صلیبی پاره کرد تا روند مذاکرات متوقف شود.

 

ولی با وجود گذشت مدتی طولانی از آن روزها، بایرن از تمایل خود برای جذب سانه دست برنداشت. برای بایرن و سیتی روشن است که ستاره آلمانی خواهان پیوستن به تیم باواریایی است. او تا کنون از تمدید قراردادش با سیتی سر باز زده و برای این تیم مشخص کرده  که تمدیدی در کار نخواهد بود.

 

اشپورت1 اما می‌گوید به نظر می‌رسد سانه برای انتقال به شهر مونیخ باید یک سال دیگر صبر کند. بایرن به دلیل بحران مالی ناشی از کرونا به سیتی پیشنهادی بین 40 تا 60 میلیون یورو ارائه داده ولی این مبلغ برای سیتی بسیار اندک است. البته باشگاه منچسترسیتی به لطف مالک قطری ثروتمندش نیاز مبرمی به مبالغ نقل و انتقالات ندارد ولی حاضر نیست ستاره‌اش را به بهایی به مراتب کمتر از ارزش واقعی‌اش به فروش برساند.

دیدگاه‌ها