کد خبر : 1692113 | 07 تیر 1399 ساعت 13:06 | 31.4K بازدید | 9 دیدگاه

جنگ مجیدی و سیدعلی در کمیته انضباطی؛حکم چیست؟

سرمربی استقلال و داور دیدار این تیم مقابل فولاد مستندات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌اند.

جنگ مجیدی و سیدعلی در کمیته انضباطی؛حکم چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 3 روز از دیدار فولاد و استقلال اما همچنان حواشی این مسابقه جنجالی ادامه دارد. استقلالی‌ها بعد از بازی از ارسال پیامک‌های مشکوکی حرف زدند که شب مسابقه برای فرهاد مجیدی ارسال شده وبه او گفته شده حواسش به اتفاقات داوری باشد. از سوی دیگر مجیدی شب گذشته در پستی اینستاگرامی کدهایی مبهم را داد که می‌شد در واکاوی آن فهمید طعنه هایی را به نکونام و دوستی‌اش با مهدی سیدعلی زده است.


در این شرایط استقلالی‌ها پرینت موبایل مجیدی و پیامک هایش را تهیه کردند. همچنین صحنه‌های داوری عجیب بازی را نیز در آوردند و قرار است همه این اطلاعات را در قابل یک سی‌دی به کمیته انضباطی فدراسیون بدهند.
از سوی دیگر مهدی سیدعلی داور بازی فولاد و استقلال نیز گزارش خود درباره رفتارهای مجیدی را بسیار تند نوشته است. مجیدی در طول بازی ظاهرا به سیدعلی گفته بود که «من ویلا ندارم در اختیارت بگذارم» و همین جمله را نیز داور مسابقه در گزارش خود آورده است.


با این شرایط به نظر می‌رسید جنگ مجیدی و سیدعلی در کمیته انضباطی فدراسیون ادامه‌دار باشد. حالا قضات این کمیته باید با بررسی تمام مستندات  و گزارش ها حکم خود را صادر کنند و باید دید نتیجه این مساله چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها