کد خبر : 1692125 | 07 تیر 1399 ساعت 14:12 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

برادر پیشکسوت استقلال اعلام کرد:

آزادی اصغر حاجیلو بعد از چند ساعت بازداشت

پیشکسوت استقلال بعد از چند ساعت بازداشت آزاد شد.

آزادی اصغر حاجیلو بعد از چند ساعت بازداشت

به گزارش "ورزش سه"، اصغر حاجیلو که صبح امروز با شکایت جواد نکونام بازداشت شده بود، بعد از چند ساعت حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه آزاد شد.


حاجیلو که امروز متوجه شد به خاطر مصاحبه چندی قبل خود علیه جواد نکونام و پیگیری سرمربی کنونی فولاد دادگاه حکم غیابی جلب برایش صادر کرده، با مراجعه به دادسرا بازداشت شد. سرانجام بعد از آنکه دادگاه حاجیلو برگزار شد و او توضیحاتش را به قاضی ارائه کرد، حکم آزادی او صادر شد.


محسن حاجیلو گزارشگر سیما و برادر اصغر حاجیلو در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت:‌ «از صبح امروز شوک عصبی بدی به من و اصغر وارد آمده است. واقعا ناراحتیم. مزد زحمات برادرم برای استقلال این است؟ این بنده خدا که هیچ پولی در طول سال ها حضور در استقلال نگرفت، الان هم اینگونه باید برایش رقم بخورد؟‌واقعا حرمت پیشکسوت را اینگونه نگه می‌دارند؟ اصغر باتعصب که می گفتند باید اینطور پاداشش را می‌دادند؟»


وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصغر حاجیلو با قید وثیقه آزاد شده، تاکید کرد: «خیر، قاضی وقتی برادرم را شناخته او را تبرئه کرده اما ما و خانواده مان از باعث و بانی این کار نمی‌گذریم. واقعا از صبح حالمان گرفته شده و آرامش نداریم.»

دیدگاه‌ها