کد خبر : 1692163 | 07 تیر 1399 ساعت 17:13 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو محروم و دو مصدوم؛دست خالی سرآسیایی

3+1 غایب بزرگ شهر خودرو در روز بازگشت

فردا شهر خودرویی‌ها در حالی در خانه از ذوب آهن پذیرایی می‌کنند که در ترکیب خود سه مهره کلیدی را در اختیار ندارند.

 3+1 غایب بزرگ شهر خودرو در روز بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، یکی از سرسخت‌ترین معترضان به لغو ادامه رقابت های لیگ نوزدهم، عنابی‌پوشان مشهدی بودند؛ از یک‌سو مالک آن‌ها در رسانه‌ها به انتقاد و اصرار به لغو لیگ می‌پرداخت و از سوی دیگر، آن‌ها چند اردوی تمرینی را در مشهد و تهران گذراندند و حتی بازی‌های دوستانه‌ای را هم با پرسپولیس و پیکان دنبال کردند! سیاست دوگانه‌ای که انتقاداتی تیم‌های دیگر را نسبت به نماینده مشهدی افزایش داده بود.

 

اما پس از گذراندن روزهای پرحاشیه، آن‌ها باید فردا در خانه و پس از تعطیلاتی طولانی مدت، پذیرای ذوب آهن باشند؛ دوئلی که برای شهر خودرو بسیار حساس و حیثیتی است چرا که آن‌ها در میان چند تیم مدعی کسب سهمیه آسیایی هستند و غلفت آن‌ها در کسب امتیاز می‌تواند، مشهدی‌ها را از کورس داغ رقابت عقب بیندازد.

نکته مهم اما اینجاست که برای دیدار فردا سه بازیکن‌اش را سرآسیایی قطعا در اختیار ندارد؛ فرشاد فرجی و علی نعمتی دو مدافع این تیم به دلیل محرومیت دیدار برابر سبزپوشان اصفهانی را از دست داده اند و حسن جعفری و سعید صادقی هم به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند. البته جعفری شرایط‌اش رو به بهبود است هر چند که استفاده از او می‌تواند یک ریسک بزرگ باشد اما احتمالا در لیست عنابی‌پوشان مشهدی قرار خواهد گرفت.

 

این غایبین می‌توانند کار چینش ارنج دوئل فردا برابر ذوب آهن را بی‌نهایت برای سرمربی جوان مشهدی‌ها دشوار کند؛ به ویژه که آنها در نقل و انتقالات نیم فصل هم بازیکنان زیادی را جذب نکردند و فردا به ناچار باید از چند چهره جوان و امید خود در ترکیب بهره ببرند.

دیدگاه‌ها