کد خبر : 1692247 | 07 تیر 1399 ساعت 22:55 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: خیلی ها فکر می کنند من مغرور هستم

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید که در نیم‌فصل دوم اوضاع برای این تغییر کرده است.

مولر: خیلی ها فکر می کنند من مغرور هستم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی ماه های اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی توماس مولر از بایرن مونیخ به گوش رسیده بود اما نهایتاً این بازیکن قرارداد خود را با باواریایی ها تا سال 2023 تمدید کرد تا همچنان در تیمی که تمام دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده، توپ بزند.

 
اوضاع مولر اما در زمان سرمربیگری نیکو کواچ بسیار عجیب و ناامید کننده بود. مولر در آن مقطع زمانی بیشتر یک نیمکت نشین بود اما بعد از جدایی سرمربی کروات و برعهده گرفتن هدایت بایرن توسط هانسی فلیک همه چیز برای ستاره آلمانی تغییر کرد و او حالا دوباره به یک مهره کلیدی برای باواریایی‌ها تبدیل شده است.

 

 

1506463

 

 

توماس مولر اما امروز نهمین قهرمانی خود را با بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا کسب کرد. او ضمن ابراز خوشحالی بابت این موضوع گفت: " در ابتدای فصل اتفاقات بد زیادی رخ داد که باعث نگرانی شده بود. در نیم‌فصل دوم اما اوضاع تغییر کرد و این حس به وجود آمد که بازیکنان جوان‌تر به شما گوش می دهند. این موضوع نیز ثمره داد و ما حالا موفق هستیم. در واقع من همیشه از غرور به دور هستم اما بسیاری از افراد این احساس من را به عنوان مغرور بودنم توصیف می کنند."

دیدگاه‌ها