کد خبر : 1692280 | 08 تیر 1399 ساعت 09:39 | 80.9K بازدید | 3 دیدگاه

جدال برابر قعرنشین برای نزدیک شدن به پوکر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

یحیی گل محمدی بعد از وقفه چهارماه برای ادامه لیگ، اکنون تیمش را آماده جدال با پیکان کرده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با اختلاف 10 امتیازی نسبت به نزدیک ترین رقیب، از شانس زیادی برای دستیابی دوباره به عنوان قهرمانی برخوردار است. با این حال آنها امروز باید به مصاف تیم قعرنشینی برود که عبدالله ویسی در نشست خبری خود ادعاهای جدیدی درباره آن مطرح کرده بود و مدعی شده بود که با فراموشی جدول، لیگ جدیدی را در تقابل با پرسپولیس استارت خواهند زد.

 

یحیی گل محمدی که در این بازی محمد انصاری را به دلیل مصدومیت  و کریستین اوساگوآنا را به دلیل عدم بازگشت از کشور بهمراه مهدی ترابی محروم را در اختیار ندارد، با برنامه تاکتیکی مدنظر جدال با پیکان را پیش خواهد برد.

 

طبق آنچه که شنیده شده بیرانوند توانسته نظر کادرفنی را برای بازگشت به ترکیب اصلی با شروع دوباره مسابقات را به خود جلب کند. شماره یک پرسپولیس که قرار بود برای حضور در انتورپ در بلژیک حاضر شود، اکنون با اختلالی که در این سفر شکل گرفته، امیدوار است بتواند با حضور در ترکیب اصلی این تیم نمایش خوبی را پشت سر بگذارد.

 

با بازگشت محمد نادری و پایان مصدومیت این مدافع چپ، او بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در خط دفاعی چهار نفره سرخپوشان شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری را در کنار خود می‌بیند.


 

در خط میانی نیز با توجه به ناآمادگی بشار رسن، این هافبک عراقی نیمکت نشین خواهد شد تا کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی در ترکیب اصلی حضور یابند.

 

علی علیپور در جنگ آقای گلی در استادیوم شهدای شهرقدس در کنار خود وحید امیری را حاضر می‌بیند و به دنبال این خواهند بود تا از ضعف خط دفاعی پیکان که بیشترین گل دریافتی این فصل را داشته، بهترین بهره را ببرند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند
شجاع خلیل زاده
محمدحسین کنعانی زادگان
محمد نادری
مهدی شیری
احمد نوراللهی
کمال کامیابی نیا
علی علیپور
امید عالیشاه
وحید امیری
سیامک نعمتی

 

دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس از ساعت 21 در استادیوم شهدای شهر قدس با قضاوت زاهدی فر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها