کد خبر : 1692327 | 08 تیر 1399 ساعت 12:45 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی پیکان در جدال حساس مقابل پرسپولیس

عبدالله ویسی ماموریت بزرگ خود برای بقای پیکان را از جدال امروز مقابل پرسپولیس آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پیکان در جدال حساس مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با بازیکنانی که انتظار می‌رفت در این فصل بتوانند شرایط این تیم را برای دستیابی به رتبه مناسب دنبال کنند، اکنون در قعر جدول برای فرار از سقوط می‌جنگد و حتی تغییر کادرفنی و جانشینی عبدالله ویسی به جای حسین فرکی نیز طی دیدارهای اخیر نتوانسته بود منتهی به کسب نتیجه لازم از سوی آنها شود.

 

با این حال عبدالله ویسی که قهرمانی در لیگ برتر با استقلال خوزستان همچنان پررنگ‌ترین افتخارش محسوب می‌شود، شاید اکنون در مسیری سخت‌تر قرار داشته باشد و امیدوار است با بقای پیکان بار دیگر برند خود را ارتقا بخشد.

 

خودروسازان امروز در شرایطی برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت که مهران موسوی، کاپیتان تاثیرگذار این تیم در قلب دفاعی به دلیل مصدومیت شرایط حضور در بازی را به دست نیاورده است. از سوی دیگر میلاد شیخ سلیمانی، دیگر مدافع میانی این تیم نیز به دلیل مصدومیت شرایط حضور در بازی برابر پرسپولیس را از دست داده تا او نیز در کنار جلال الدین علیمحمدی سه غایب سرشناس تیمش را شکل دهند.

 

بر این اساس احتمالا عبدالله ویسی برای جدال امروز مقابل پرسپولیس ترکیب 11 نفره تیمش را با حضور نفرات زیر در شهرقدس برابر حریف قرار دهد: 


وحید شیخ ویسی، محمد ستاری، حجت حق وردی، دانیال ماهینی، علی حمودی، امیرحسین کریمی، حسین پورامینی، سعید واسعی، فراز  امامعلی، شهریار مغانلو و ابراهیم صالحی

 

با غیبت دو مدافع میانی اصلی پیکان، عبدالله ویسی قصد دارد از دانیال ماهینی، مدافع راست تخصصی تیمش در قلب دفاعی در کنار حق وردی سود ببرد.

دیدگاه‌ها