کد خبر : 1692318 | 08 تیر 1399 ساعت 12:21 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو به دنبال شکستن طلسم خانگی

شاگردان مجتبی سرآسیایی امشب در خانه میزبان ذوب آهن اصفهان هستند؛ دیداری که می‌تواند در راه آسیایی شدن شهر خودرو بسیار مهم و حیثیتی باشد.

شهرخودرو به دنبال شکستن طلسم خانگی

به گزارش "ورزش سه" بعد از 122 روز وقفه در برگزاری لیگ نوزدهم، از امشب قرار است رقابت های هفته بیست و دوم دنبال شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، عنابی‌پوشان مشهدی میزبان سبز قبایان اصفهانی هستند. دوئلی میان مجتبی سرآسیایی و لوکا بوناچیچ تازه وارد. شهر خودرو برای کسب دوباره سهمیه آسیایی، نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و آن‌سوی میدان هم ذوبی‌ها با بوناچیچ، برای فرار کامل از منطقه خطر چشم انتظار دشت نخستین سه امتیاز از 9 دیدار حساس باقی‌مانده هستند.

 

اما یک آمار منفی در دوئل شهر خودرو و ذوب آهن به ضرر تیم مشهدی است؛ شهر خودرویی‌ها در حالی امشب و در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان ذوب آهن هستند که هنوز در خانه خود موفق به شکست این رقیب اصفهانی نشده‌اند! در دوئل های رو در رو هم 11 بار این دو تیم مقابل یکدیگر صف آرایی داشتند که سهم ذوب آهن 6 پیروزی بوده و شهر خودرو هم توانسته 3 بار دست پر از میدان خارج شود. 3 مصاف هم میان این دو تیم تساوی به پایان رسیده است.

 

رقابت شهر خودرو و ذوب آهن، امشب در ورزشگاه امام رضا(ع) و از ساعت 20:30 با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها