کد خبر : 1692328 | 08 تیر 1399 ساعت 12:44 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی رسمی دورتموند با ماریو گوتزه(عکس)

خداحافظی باشگاه دورتموند با ستاره آلمانی‌اش ماریو گوتزه پیش از بازی دیروز مقابل هوفنهایم انجام شد.

خداحافظی رسمی دورتموند با ماریو گوتزه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از بخت بد ماریو گوتزه، ستاره آلمانی بوروسیا دورتموند، مراسم خداحافظی او با این باشگاه قبل از بازی‌ای انجام شد که دورتموندی‌ها در آن شکستی سخت و تحقیر‌آمیز را تحمل کردند.

 

پیش از بازی دیروز دورتموند مقابل هوفنهایم در آخرین هفته بوندس‌لیگا، باشگاه دورتموند به صورت رسمی و در زمین چمن استادیوم سیگنال ایدونا پارک با ستاره‌اش ماریو گوتزه خداحافظی و از او تقدیر کرد.

 

1506550

 

البته گوتزه نتوانست در بازی مقابل هوفنهایم به میدان برود چرا که دو تست کرونای او که بر اساس پروتکل فدراسیون فوتبال آلمان قبل از هر بازی از بازیکنان دو تیم گرفته می‌شود منفی نبود. البته گوتزه اعلام کرد دلیل مثبت شدن تست‌های او رفت و آمدش به بیمارستان به دلیل تولد فرزند پسرش بوده.

 

گوتزه رویهم‌رفته برای دورتموند 217 بازی انجام داده و 45 گل برای این تیم به ثمر رسانده. او با زردپوشان دو بار فاتح بوندس‌لیگا شده و دو بار هم جام حذفی آلمان را فتح کرده.

 

لوسین فاور سرمربی دورتموند درباره گوتزه گفت:" ماریو گوتزه این اواخر کم  برای ما بازی کرده و این به خاطر سیستم جدید مربوط به کرونا بوده. ولی ماریو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و خواهد بود. او یکی از باهوش‌ترین بازیکنانی است که من تا بحال دیده‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها