کد خبر : 1692373 | 08 تیر 1399 ساعت 15:51 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

طلسم 4 می‌شکند؟

جابر رفت و برگشت و دوباره پرسپولیس

جابر انصاری امشب یکی از بازیکنانی است که با توجه به سابقه درخشان بازی‌اش در برابر سرخ پوشان پایتخت می‌تواند مهره قابل اتکای عبدالله ویسی باشد.

 جابر رفت و برگشت و دوباره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنانی که در سالهای اخیر توانسته همواره نمایش خوبی را در برابر پرسپولیس داشته باشد، جابر انصاری است؛ بازیکنی که به رغم گلزنی در دو دربی متوالی و کسب لقب "جابر رفت و برگشت" نتوانست آن‌طور که باید میان هواداران استقلال محبوب شود و پس از مدتی که در برنامه های فنی وینفرد شفر هم جایی پیدا نکرد، راهی پیکان شد.

 

اما بدشانسی در پیکان باعث شد تا او دچار پارگی رباط صلیبی‌اش شود و مدت طولانی را از میادین بازگردد؛ شاید فرصت کرونا، بهترین زمان برای ریکاوری کامل او بود هر چند که پیش از این تعطیلات هم او حدود 312 دقیقه اغلب آن‌هم به صورت تعویضی برای تیمش به میدان رفته بود اما نتوانسته در این فصل هنوز گلی به ثمر برساند.

 

انصاری اما یک آمار ویژه برابر پرسپولیس دارد؛ او دو گل با پیراهن گسترش فولاد و دو گل با پیراهن استقلال به این تیم زده و در دوئل حساس امشب، می‌تواند چشم امید عبدالله ویسی برای کسب پیروزی و فرار از قعر جدول باشد. ستاره کوتاه قامت پیکانی‌ها که راه گلزنی به پرسپولیس را به خوبی بلد است و باید دید در دیدار امشب، آیا می‌تواند بازهم روزهای خوبش برابر پرسپولیس را تکرار کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها