کد خبر : 1692484 | 08 تیر 1399 ساعت 22:01 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرصت نطلبیده برای گلزن دربی؛ امیری مصدوم شد!

وحید امیری در جریان بازی پرسپولیس و پیکان مصدوم شد و جای خود را به مهدی عبدی جوان داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در حالی به پایان رسید که علاوه بر گل علی علیپور، یک اتفاق ویژه دیگر نیز برای پرسپولیسی ها رخ داد که آن هم مصدومیت وحید امیری و تعویض او بود که اتفاق ناراحت کننده ای برای هواداران پرسپولیس به حساب می‌آید.

 


در دقیقه 35 این مسابقه وحید امیری در استارتی که زد دچار مصدومیت شد و البته مشخص نبود که آیا برخوردی هم با بازیکن پیکان داشته یا نه. او که خود متوجه آسیب دیدگی اش بود، به نیمکت اشاره و اعلام کرد که نمی‌تواند بازی را ادامه دهد و یحیی گل محمدی نیز تصمیم گرفت که مهدی عبدی جوان را وارد زمین کند. بازیکنی که در دیدار رفت نیز فرصت بازی داشت اما برخلاف دربی بزرگ پایتخت عملکرد خوبی نداشت و در آخرین دقایق از زمین بازی اخراج شد.


عبدی در 10 دقیقه فرصتی که داشت، نمایش قابل قبولی را ارائه کرد و در کنار علی علیپور چهره پرتلاش خط حمله پرسپولیسی ها بود و با یک ضربه سر نیز در ایجاد موقعیت گلزنی موثر ظاهر شد. حالا باید دید او که یک گل زده در کارنامه خود دارد، در نیمه دوم چه خواهد کرد.


این در حالی است که میزان مصدومیت وحید امیری نیز مشخص نیست و باید دید کادر پزشکی سرخپوشان چه نظری در این باره خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها